Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo the guys hoe dik word een stam van wiet plant mvg ongeveer?"
"Ok thanks XD"
"Hallo hallo zijn hier mensen die buiten kweken in bos en er veel van af weten heb goede spot gevonden. Ik had er eentje geplant maar ja die vind ik nu niet terug . Maar nu heb ik plaats gemaakt en misschien is die ene opgegeten er zijn daar veel vogels en veel brandnetels heeft iemand ervaring? Het was nog heel klein en hopelijk opgegeten want ik vind het niet terug . Beginner fout XD help eten die vogels het op ? Mvg"
"Och ja ik weet niet man of vrouw. Zwaar fout gemaakt mag de oost niet verpesten en insecten damn gonna be hard"
"Ja had het gedacht van pot in te planten thx en doorsnijden . Ik weet niet vind het niet terug op de spot maar heb nu iets om te markeren . Mischien staan de brand ketels Nu hoger ... Als dat een man is ben ik fucked wat nu"
"Broodzak zei: Vaker gefaald in het bos maar ook een paar keer goed gegaan na ervan te leren. Een pot ingraven is idd een goed idee valt dat nu te veel op als je met een pot richting het bos gaat dan zijn hier een paar tips wat ik je kan geven. Misschien dat andere hier een andere techniek voor hebben maar dit is wat ik altijd deed. -laat het plantje eerst een beetje uitkomen weet niet of dat dat bij jou thuis kan of niet maar al is er iets van een steeltje, zaadjes worden erg snel weg gepikt door vogels. - let op waar je hem in het bos zet een plek die nu open is kan over een weekje overwoekerd zijn met onkruid en krijgt die geen zo'n meer je kan altijd wat wegsnijden maar dat ligt eraan of je dat de natuur wil aandoen en hoevaak je bereid bent daar naar toe te gaan. - prik er een saté prikker bij en knoop deze vast aan het plantje dan waait je deze ook niet zomaar weg. -kies een plek die je later kan herkennen zoals bij een omgevallen boom. -en mijn laatste tip hoe voedzaam/vochtig de grond in het bos ook is met deze droge tijden is een keer extra water niet slecht. Trouwens pas op heb wel eens gehoord dat boswachters zo'n wildcamera's neer zetten als ze een plantje tegen komen erg slecht te zien die dingen hangen meestal tegen een boom en dat wil je niet hebben. Klik om te vergroten... Thx idd ook al gedacht camera . Maar dit is geen bos . Gaat wel goed met dit weer damn . Hoeveel had je van een plant ? Mvg"
"Je zal wel energie krijgen denk ik . Ik doe toch meer het huishouden zonder. Het is ook warm he nu ..."
"Haha ik hoop het ik word rijk xd"
"Ik ben naar de dokter geweest maar ik wou ook niet . Wat pillen gekregen maar daar geloof ik niet in . Gewoon volhouden. Ik dronk veel bier in het begin. Ben nu ook verminderd met bier. Ga toch wel altijd iets nodig hebben in het leven vrees ik , hahaha"
"Ik heb 4 jaar gestopt. Maar na 4 jaar terug begonnen. Als je het wilt is het echt niet zo moeilijk vind ik"