#1
Hallo hallo zijn hier mensen die buiten kweken in bos en er veel van af weten heb goede spot gevonden. Ik had er eentje geplant maar ja die vind ik nu niet terug . Maar nu heb ik plaats gemaakt en misschien is die ene opgegeten er zijn daar veel vogels en veel brandnetels heeft iemand ervaring? Het was nog heel klein en hopelijk opgegeten want ik vind het niet terug . Beginner fout XD help eten die vogels het op ? Mvg