Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy, Komende zaterdag ga ik voor het eerst op een festival 3mmc doen. Dus ik wilde vragen of iemand tips/advies heeft voor me? Ik hoorde namelijk van vrienden dat je bij 3mmc erg snel weer cravings krijgt, en aangezien ik niet van plan om 10 uur lang te gaan snuiven neem ik nog wat mdma mee mocht ik klaar zijn met de 3mmc. Is dit een slim idee of is dit af te raden?"
"Jojo, Ik wil komende week 1p lsd gaan doen heb nu een paar keer truffels gedaan altijd 10g, ik weeg 65kg ongeveer. ik heb een paar vragen over 1p lsd -is het te enigsinds te vergelijken met truffels? -is het enigsinds te vergelijken met lsd-25 -is 100ug genoeg voor een eerste keer? Alsin dat het niet teleurgesteld of veelste heftig is -Duurt het even lang als lsd-25? -als je iets eet bouwt de trip dan net zo hard af als op de truffels? Alvast bedankt"
"Snuffelaar zei: Niet echt. LSD is meer stuurbaar afhankelijk van dosis natuurlijk. Visuals zijn ook anders, althans naar eigen ervaringen. Statischer en kleurrijker. Beiden zijn wel fijn om even alles te reflecteren. Paddos vind ik ook meer aards en loom, terwijl bij LSD net energiek en vrolijk. Bodyload is qua intensiteit wel te vergelijken denk ik. Beiden geprobeerd en ja. Al voelt LSD-25 toch iets sterker aan. Perfecte dosis alleszins, hoger dan 120ug zou ik niet gaan ondanks eerdere tripervaringen. Zou genoeg moeten zijn voor jouw gewicht; denk niet dat je een net niet ervaring zal hebben. Naar mijn gevoel wel, ja Niet dat ik weet. Nogal moeilijk (en zonde) om een LSD trip stop te zetten. Doe het op een dag waar je denk van "ja, vandaag is de dag. Zie ook dat je voldoende tijd hebt. Klik om te vergroten... En ik zag net dat er ook nog 1cp-lsd is dat dan heel wat anders dan 1p lsd?"
"Geneesmiddel zei: Topantwoorden hierboven gegeven allemaal ^ En dit is een fabeltje, eten kan niet de werking van psychedelica remmen of verkorten. Tenzij je benzo's eet 🙃. Door suiker kun je wel een kleine opkikker krijgen waardoor je je subjectief misschien even anders voelt. Klik om te vergroten... Oh shit goed om te weten. Ik had altijd het idee ookal pakte ik een druifjes ofzo dat het echt flink afnam."
"Snuffelaar zei: Beiden zijn een prodrug van LSD-25. Via metabolisme worden ze omgezet naar LDS-25. Zoals @De pen is van je zus al zei; dit geldt ook voor bv. 1P/1cP/1B/1V...-LSD. Naar eigen ervaring kon ik het verschil niet merken behalve de potentie. 1P-LSD is iets minder potent dan LSD-25, en 1cP-LSD iets minder potent dan 1P-LSD. Ietsjes. Klik om te vergroten... Oké goed om te weten dan denk ik dat ik gewoon voor de 1p ga. Nog aanbevelingen om te gaan doen of te proberen onder invloed van lsd? aangezien ik het altijd wel leuk vind om dingen te gaan doen tijdens dat ik iets gebruik."
"Snuffelaar zei: Beiden zijn een prodrug van LSD-25. Via metabolisme worden ze omgezet naar LDS-25. Zoals @De pen is van je zus al zei; dit geldt ook voor bv. 1P/1cP/1B/1V...-LSD. Naar eigen ervaring kon ik het verschil niet merken behalve de potentie. 1P-LSD is iets minder potent dan LSD-25, en 1cP-LSD iets minder potent dan 1P-LSD. IetIetsjes Klik om te vergroten... Broodzak zei: Oké goed om te weten dan denk ik dat ik gewoon voor de 1p ga. Nog aanbevelingen om te gaan doen of te proberen onder invloed van lsd? aangezien ik het altijd wel leuk vind om dingen te gaan doen tijdens dat ik iets gebruik. Klik om te vergroten... Want ben eigenlijk ook altijd gewoon zenuwachtig voor dat ik wat ga gebruiken. dat het veelste heftig is ofzo ookal is het 100ug. iets gaan doen helpt altijd om daar wat van af te stappen van die zenuwen hahaha"
"Snuifcabine zei: Koop het lekkerste fruit wat je kan kopen, afhankelijk van de setting zijn een caleidoscoopbril of licht projecties ook wel leuk. Gek genoeg is ongezond eten wat ik normaal lekker vind (denk aan snoep) niet zo lekker als ik aan het trippen ben. Fruit is dan weer wel echt veel lekkerder. Mediteren voor of tijdens een trip kan ook echt fijn zijn, of even een moment van stilte als je met meerdere mensen bent zodat je even kan genieten van je gedachten en visuals. Ik vind het altijd fijn om een wandeling te maken voordat ik ga trippen, dan ben ik helemaal zen voordat ik de trip in ga. Mocht je een tuin hebben of natuur waar geen mensen komen, dan is dat ook wel aan te raden. Ik vind het zelf eng om mensen tegen te komen onder invloed van LSD, maar misschien dat dit voor jou anders is. Muziek altijd leuk idd. Elkaar masseren kan fijn zijn als je wat spanning in de spieren krijgt. Verder, gebruik je fantasie, fijne reis Klik om te vergroten... Dat klinkt idd allemaal heel erg goed ik hoop dat ik dan ook wel goed zit met die 100ug😅. Maar stel ik bestel die 1p lsd kun je er eigenlijk dan ook vanuit gaan dat er 100ug op zit of kan dat ook nog erg schommelen dat er bijvoorbeeld 120ug of 80 ug op zit?"
"Hij ziet er wel redelijk uit maar je moet je natuurlijk altijd afvragen wat je voor die prijs krijgt. Persoonlijk zou ik dan liever wat meer neer leggen voor een waarschijnlijk veiligere lamp. En eentje die misschien wat langer mee gaat. Mocht je hem toch bestellen laat zeker even weten hoe die het doet."
"Brumbrum zei: Ja had het gedacht van pot in te planten thx en doorsnijden . Ik weet niet vind het niet terug op de spot maar heb nu iets om te markeren . Mischien staan de brand ketels Nu hoger ... Als dat een man is ben ik fucked wat nu Klik om te vergroten... Vaker gefaald in het bos maar ook een paar keer goed gegaan na ervan te leren. Een pot ingraven is idd een goed idee valt dat nu te veel op als je met een pot richting het bos gaat dan zijn hier een paar tips wat ik je kan geven. Misschien dat andere hier een andere techniek voor hebben maar dit is wat ik altijd deed. -laat het plantje eerst een beetje uitkomen weet niet of dat dat bij jou thuis kan of niet maar al is er iets van een steeltje, zaadjes worden erg snel weg gepikt door vogels. - let op waar je hem in het bos zet een plek die nu open is kan over een weekje overwoekerd zijn met onkruid en krijgt die geen zo'n meer je kan altijd wat wegsnijden maar dat ligt eraan of je dat de natuur wil aandoen en hoevaak je bereid bent daar naar toe te gaan. - prik er een saté prikker bij en knoop deze vast aan het plantje dan waait je deze ook niet zomaar weg. -kies een plek die je later kan herkennen zoals bij een omgevallen boom. -en mijn laatste tip hoe voedzaam/vochtig de grond in het bos ook is met deze droge tijden is een keer extra water niet slecht. Trouwens pas op heb wel eens gehoord dat boswachters zo'n wildcamera's neer zetten als ze een plantje tegen komen erg slecht te zien die dingen hangen meestal tegen een boom en dat wil je niet hebben."
"Brumbrum zei: Thx idd ook al gedacht camera . Maar dit is geen bos . Gaat wel goed met dit weer damn . Hoeveel had je van een plant ? Mvg Klik om te vergroten... kan heel erg verschillen ik zou wel altijd een autoflower pakken maar dat kan verschillen tussen 50-200g kan natuurlijk altijd verschillen. mocht je zo nog vragen hebben kun je ook altijd nog een PB sturen als er wat is"