Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken de hele achterliggende geschiedenis niet, maar wil je wel even heel veel succes wensen. Heb dan wel geen ervaring met drugsverslaving, maar zoals met alle problemen is het zowieso al een hele grote vooruitgang als je het probleem inziet, onderkent en ook nog eens aan wilt pakken. Dat je alles op papier zet, en er met mensen overpraat is ook al heel wat. En dat je vriendin je niet onvoorwaardelijk steunt op dit moment is zeker vervelend, maar uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen. Je moet zelf de kracht vinden om te stoppen, en dus voor jezelf kiezen, en ik zou proberen om jezelf positief te houden, en dus proberen om jezelf niet teveel negatief te laten afleiden door de mening/opmerkingen van je vriendin. De kracht om te stoppen ligt immers in jezelf, en als een ander dat niet gelooft of niet ondersteunt is in principe niet jou probleem. Zolang jij er maar in gelooft dat je kunt stoppen, of in t ergste geval flink kunt minderen ben je op de goede weg! Nogmaals veel succes"
"O'tjes"
"Beste ervaring was voor mij zo'n Powerplate fitnessding.. dat was echt ongelofelijk chill, mn hele lichaam was helemaal warm en tintelen en alles gaat met het grootste gemak. Eerst 2x op die Powerplate op de hoogste stand en daarna uit je plaat gaan op Chemical Brothers. Heaven!"
"Ik heb een andere longziekte en ben eigenlijk altijd aan het hoesten en veel benauwd.. maar onder XTC hoest ik nooit en heb ik voor me gevoel echt veel meer lucht.. Vorige keer had ik het erover met iemand en wij dachten dat het misschien kwam omdat prikkelingen (hoestprikkelingen) niet goed doorkomen.. Tis ook met lachen zo.. op MDMA kan ik de grootste lol hebben en de hele avond glimlachen maar echt schateren van het lachen zoals met andere drugs heb ik nog nooit gehad.. iemand een idee ?"
"Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriendengroep iets behoorlijk bizars meegemaakt. We hadden een feestje in een grote hal op een industrieterrein en het was best een dooie boel.. we zaten flink aan de alcohol en hadden t best naar ons zin.. Eind Oktober hadden we voor het eerst als groep bij iemand thuis MDMA gebruikt en we begonnen daar over te praten. En iedereen werd steeds blijer.. Een vriend van mij begon door zijn haar te woelen met zijn handen.. vriendin begon met haar kaken te knarsen en toen er vervolgens een nummer kwam die we ook tijdens een space hadden gehoord begon iedereen te zuchten.. ik voelde me steeds lekkerder en begon als een mafkees heen en weer te lopen.. Vervolgens moest ik opeens iemand knuffelen en voordat we het wisten stonden we met zn allen in een grouphug.. Dit gevoel heeft vervolgens ruim een uur aangehouden en was eigenlijk net zo heftig als een milde MDMA trip.. Heeft iemand dit wel eens zo extreem meegemaakt ? Ik vond het echt supervet maar had niet verwacht dat je door alcohol zo'n soortgelijk effect kan krijgen.."
"zommes zei: caatje zei: Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, Klik om te vergroten... Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken... Klik om te vergroten... ik heb precies t zelfde.. water is zoutig en ruikt en smaakt heel muf en oud.. ik drink liever AA of Aquarius. desnoods cola, al is dat wel extreem zoet dan.."
"Wat ik de ideale manier vindt om de kater te beperken en als hij toch opduikt positief te benutten is t volgende - voor t slapen gaan zowieso 2 volle glazen water drinken - s'ochtends goed ontbijten, zonder koffie, met sinaasappelsap en water - goed douchen en schone kleren aandoen - frisse lucht scheppen - met vrienden uphooken die de avond ervoor ook gefeest hebben - ergens binnen of buiten gaan zitten met een hele flinke hasj joint - s'avonds lekker vroeg naar huis gaan, in bed gaan liggen en goede serie op dvd kijken of evt. een relaxte film - vroeg gaan slapen en de dag erna niet laat opstaan. Ideale zondag"
"Muziek is idd mijn grootst verslaving.. ik heb een keer een week in zweden gezeten in the middle of nowhere met een lege discman en dat was echt na 4 dagen een bad trip.. ik was ontzettend onrustig, liep de godganse dag te neurieen en te zingen en ik heb 2 dagen puur en alleen aan muziek gedacht.. toen ik terugkwam en voor het eerst weer echt mn eigen muziek hoorde was dat hemels.. Daarnaast is het roken van een joint erg aantrekkelijk in het weekend, maar door de weeks heb ik er eigenlijk geen behoefte aan.. niet meer iig"
"Helemaal fantastisch report! Ik heb al bijna een jaar geen MDMA meer gebruikt, en was me af aan t vragen of ik er niet een beetje "klaar" mee ben. Vervolgens kom ik op dit trip report uit, en zit ik je report met zweet in mn handen te lezen. Dat echte MDMA gevoel. De innerlijke rust maar ook de totale lichamelijke overgave en golven van blijdschap. Alles zat in dit verslag, en mijn beslissing is dan ook gemaakt.. Binnnenkort weer aan de M met goede vrienden, mooie muziek en een goede locatie"
"Smoken voor het slapen gaan is dit zeker niet slim.. je valt er wel van in slaap maar naast het feit dat je afhankelijk wordt van je jointje om in slaap te komen, wordt je ook nog eens minder uitgerust wakker en rust je niet goed uit.. In een goede diepe slaap verwerken je hersenen een heleboel dingen en als je niet goed slaapt dan blijf je ook met veel dingen zitten, waardoor je wakker ligt de avond erna (it's a vicious circle !!) Trouwens is de tip van GewoonVol heel goed, en als ik niet kan slapen ga ik ook vaak in mn open raam zitten en soms even naar buiten.. Ook is het relaxt om wat te lezen, ik lees vaak een boek over meditatie en met wijsheden zodat je een beetje tot rust komt. Als laatste is warme melk met honing bijna een wondermiddel te noemen! Veel succes"