Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie nieuwe Hasj en wiet soort om te proberen

Goeie nieuwe Hasj en wiet soort om te proberen

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben de laaste tijd nieuwe wiet soorten aan het proberen heb nu sneeuwwitje white widow blueberry Kush en OG Kush gebrobeert en rook er afentoe ook wat hasj bij super polm
Wil weer wat nieuws proberen
Weten jullie een goeie hasj en wiet soort om nu te proberen?
B
BramBoterhamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qua wiet zou ik eens voor een haze soort gaan, ook met het oog op jouw moeite met nog stoned worden. Amnesia is altijd wel prima aan te raden. Thor's hammer is ook een lekker wietje á 90% haze. Moby dick of enemy of the state als je hier aan kan komen zijn ook zeker aanraders.

Hasj kan ik je niet echt mee helpen, rook het eigenlijk alleen maar in een cocktailtje. Denk dat andere forum leden je hier wel wegwijs in kunnen maken.

Nog wel relevant misschien: ben je 18 of kan een bekende naar de shop? Een dealer verkoopt je namelijk wat jij wilt horen soms.
Ik zou je willen verwijzen naar enkele coffeeshops voor bovengenoemde, maar de regels weerhouden mij hiervan haha.

Smoke up mang
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind zelf Hasj het fijnst dus hier mijn lijstje:
Afghaan, Ice o-lator, zero zero (als hij donker is), Kashmir.

Vooral donkere hasj vind ik lekker
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
BramBoterham zei:
Qua wiet zou ik eens voor een haze soort gaan, ook met het oog op jouw moeite met nog stoned worden. Amnesia is altijd wel prima aan te raden. Thor's hammer is ook een lekker wietje á 90% haze. Moby dick of enemy of the state als je hier aan kan komen zijn ook zeker aanraders.

Hasj kan ik je niet echt mee helpen, rook het eigenlijk alleen maar in een cocktailtje. Denk dat andere forum leden je hier wel wegwijs in kunnen maken.

Nog wel relevant misschien: ben je 18 of kan een bekende naar de shop? Een dealer verkoopt je namelijk wat jij wilt horen soms.
Ik zou je willen verwijzen naar enkele coffeeshops voor bovengenoemde, maar de regels weerhouden mij hiervan haha.

Smoke up mang
Klik om te vergroten...

Haze heb ik genoeg gerookt ben er beetje klaar mee niet dat ik het niet lekker of leuk vindt wil gewoon ff wat anders proberen
En ik heb iemand die altijd voor me naar coffeeshop gaat dealers moet je niet van kopen
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koes zei:
En ik heb iemand die altijd voor me naar coffeeshop gaat dealers moet je niet van kopen
Klik om te vergroten...

Verstandig van je Koes!
De wonderen zijn de wereld niet uit..
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb goede bron waarbij ik koop.Bij wonder is het altijd goede kwaliteit, durf bijna te zeggen dat het soms beter is als in sommige coffeshops. Tijd terug had hij critical bilbo had hier verder nooit van gehoord en ik blow toch al enkele jaren. En deze soort is direct bij mijn favorieten. Geen te overdreven high ook zeker niet te licht. En de smaak is heel goed, net suiker zo zoet. Iemand al van deze soort gehoord ?



Edit: qua hasj heb ik overlaatst Nepal templeball gerookt, aanrader !!
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb 5 gram gorilla gehaalt bij shop
Wat vinden jullie van deze wiet?
Heb hem gerookt wel goed wietje
wat vinden jullie van gorilla?
B
BrazenLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Kajman
Als ik vragen mag, waar heb je die Nepal bal gekocht?
Ben 'n puur roker, uit 'n pijpje dus. :smirk:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brazen zei:
@ Kajman
Als ik vragen mag, waar heb je die Nepal bal gekocht?
Ben 'n puur roker, uit 'n pijpje dus. :smirk:
Klik om te vergroten...
In de euro garden in Eindhoven.
Super tbizla vind ik ook top had deze uit the dampkring
B
BrazenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt Kajman!
B
BrazenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Om even terug te komen op die Nepal Temple hash ... in één woord: ROTZOOI !!
Het komt in de verste verte niet in de buurt van Tempel hash.
Het is ordinaire Paak, van die harde zolen uit Pakistan.
En ik weet echt waarover ik praat.
Mijn tip: koop vooral geen mooi klinkende namen,
want zoals het spreekwoord luidt : Goede wijn behoeft geen krans.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brazen zei:
Om even terug te komen op die Nepal Temple hash ... in één woord: ROTZOOI !!
Het komt in de verste verte niet in de buurt van Tempel hash.
Het is ordinaire Paak, van die harde zolen uit Pakistan.
En ik weet echt waarover ik praat.
Mijn tip: koop vooral geen mooi klinkende namen,
want zoals het spreekwoord luidt : Goede wijn behoeft geen krans.
Klik om te vergroten...
Ik was nochtans zeer tevreden hoor, en die van jou kwam ook uit euro garden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."