Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste Lsd trip wat een episch goedje

Mijn eerste Lsd trip wat een episch goedje

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BraindeadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste vermeld ik er alvast bij dat m,n report waarschijnlijk wat chaotisch zal overkomen omdat ik niet een geboren schrijver ben , en chaos nu eenmaal iets is wat bij mij hoort :P

voorbereiding: - Goed geslapen , niet gegeten , omdat ik weet dat bij mij de meeste goedjes dan beter werken , zak wiet, en een ontzettend nieuwsgierig goed humeur !

Het verloop:
Mijn eerste echte zegel heb ik lekker onder me tong gelegd , zonder enige verwachtingen en door ervaring gewoon alles heerlijk over me heen laten komen . ben samen met een maatje van mij begonnen met het zegeltje onder onze tong te leggen om een uurtje of 2 we waren ons ervan bewust dat het meestal wel wat tijd neemt voordat het inwerkt . we zijn dus toen eerst naar de supermarkt wezen lopen om ons metabolisme lekker op gang te brengen de eerste effecten waren bij mij merkbaar door audio hallucinaties , het leek net alsof iedereen door een microfoon liep te praten vanaf dit moment dat ik dit begon te merken werd mijn grijns op mijn gezicht al merkbaar groter , ik had er echt zin in ! :hearteyes:

ik zou de details besparen van de wandeling want hij begon pas echt lekker in te werken toen we eenmaal weer thuis waren rond een uur of 3 en gingen zitten alles wat ik zag werd inmens scherp zo scherp dat alles vloeibaar werd we gingen er lekker voorzitten en gingen lekker muziek luisteren . En godallemachtig wat was dit mooi kon wel tranen laten zo goed klonk de muziek door dat ik het zo mooi vond kon ik alleen maar lachen gewoon omdat een mens zich zo één kan voelen met de muziek ik was de muziek zat in de muziek de muziek was om me heen . was echt voor mij 100x beter als met een snoepje op . op dat punt besloot ik ok dat ik mijn nieuwe liefde had gevonden . :hearteyes:

Aangezien ik vroeger een echte tripper was bijna elke maand paddo,s met mao remmers deed soms 2x in de maand was lsd echt een verlichting voor mij . Zo helder zo puur

ik dwaal weer af eerlijk gezegd hebben we tot een uur tot half 6 gewoon niks anders gedaan dan genieten van de muziek , zelfs speedcore opgezet . Ik dacht persoonlijk nee dat is niks met trip middelen maar ik zat er ver naast dit klonk zo abstract en perfect de kunst onder muziek op dat moment . :rolleyes: door deze muziek en we hadde de boxen ok echt voluit vibireerde de hele kamer heen en weer en viel ik op geveven moment van me stoel van het lachen niet normaal . zo heb ik er van genoten.

Rond half 6 begon mijn maag nogal te knorren en zijn we pizza gaan maken dit was me toch best een karwei maar alles werd voor mij 100x beter de smaak van de pizza zo lekker heb ik nog nooit 1 gegeten. wat een ervaring enigste nadeel wat ik ondervonden heb met lsd toen ik eenmaal begon te bikken met het maatje van me is dat we echt zijn hele voorraad kast leeg hebben geschrokt wat was dat lekker eten.

natuurlijk waren de visuals super alles bewoog voor mij was het niet pure hallucinaties zoals kabouters en shit maar gewoon super vervormingen van de realiteit , alles bewoog en veranderde ook heel bestuurbaar. Wat heel erg naar boven kwam onder het trippen was het hippy gevoel van alles is één eindelijk snapte ik die hippy,s haha :P

ben natuurlijk uitgebreid voor de spiegel gaan staan in de epische wc waar iedereen wel mee bekend is denk ik en ik kon gewoon versmelten met wat ik zag in de spiegel lekker gekke gezichten trekken . bleef er bijna wel 20 minuten hangen altijd is dit een valkuil voor mij onder trippen de WC XD

Dingen die ik opgelost heb onder het genot van een zegeltje , zijn te veel om op te noemen je stelt jezelf een vraag en binnen een miliseconde was het antwoord er al leek wel een soort boost voor me hersenen . het waren vrij simpele dingen niet diepe reizen naar me bewust zijn . Bijvoorbeeld me maatje had van alles te lullen en ik niet . Toen vroeg ik me ineens af waarom zeg ik niks . binnen de seconde kwam toen ok de gedachte omdat je niks te zeggen hebt klaar volgend onderwerp kleine subtilie dingetjes Omdat iedereen het altijd heeft over de innerlijke reis die je gaat maken ging ik hier bewust mee bezig en ik kwam tot de conclusie dat ik mezelf al ken . Op zoveel momenten waren mijn gedachten gewoon leeg gewoon puur genot geen vraag stukken geen moelijke denk loops zoals je met paddo's wel kan hebben geen momenten van he ik snap het niet , ik snapte het allemaal voor mijn gevoel dan XD de trip zwakte wat af rond uurtje of half elf hier baalde ik echt van , net zoals eerste x snoepje voor de rest hielde de visuals aan tot ik ging slapen rond half 7 sochtends kon het maar niet los laten dat heerlijke gevoel :)

Voordelen Helder , epische éénheids gevoel , super visuals , Muziek te mooi , gamen onwijs vet het ging wel bar slecht maar wat was het mooi , week erna kiplekker , heb me lang niet zo goed gevoeld als de week erna alles leek weer gereset zelfs van de regen genoot ik gewoon , te veel voordelen voor mij persoonlijk wat zeker niet voor iedereen het geval zal zijn . wil ok niet dat het lijkt alsof ik dit middel aan iedereen zou aanraden.

Nadelen Wou de volgende dag wel weer , XD het weekend er op ok gelijk weer gedaan maar dan in me eentje was ok super ! :) zullen vast nog wel meer nadelen zijn als ik verder
ge-experimenteerd heb met dit stofje

Chaos één en al in dit report ik weet het , XD voor mensen die alleen nog maar paddo,s en mescaline hebben gedaan is dit sowieso een aanrader in mijn geval geeft mij dit meer voldoening dan paddo,s (:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg leuk te lezen een eerste ervaring altijd, goed verwoord! :grin:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaaf, je bent zeer enthousiast. Het spreekwoordelijke luikje ging open.
Je bent echt op reis gegaan als een goede tripper.

Rustig aan nu .... teveel reizen onthecht. :wink:
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw! Mooi report het leest zo lekker weg ik zat er echt helemaal in.
Ik was al nieuwsgierig naar Lsd, maar na dit gelezen te hebben ga ik van de week zeker ff rond bellen om te kijken of ik kan regelen
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wauw, heftig zeg :openmouth: Ik zou janken als k in de supermarkt hallucinaties krijg :P

Maar eh, is lsd niet een van de 'moeilijkere verkrijgbare drugs?' Dit vroeg ik me gewoon af. Ik denk niet dat elke redelijke klusser dit goedje kan maken, maar misschien is het juist makkelijk, idk?
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#6
man, flikker nou eens een eind op al die k***r spam word echt echt gek van. Is hier niet wat tegen te doen?
B
BraindeadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank jullie wel voor de positieve reacties dit motiveert mij om meer reportjes te schrijven aangezien ik weekend verslaafd ben doe ik eigenlijks elke week wel wat , wel elke keer verschillende middelen :grin: zo weet ik dus van mijzelf dat ik nergens verslaafd aan ben. Ik zou zeggen door mijn enthousiasme over lsd heb ik nu al een paar x vaker de stoute schoenen aangetrokken , of zou ik het anders formuleren De sandalen aan getrokken * spreekwoord in hippy formule :P

ik maak even een reportje over wat ik gister avond heb geëxperimenteerd wat ok een zeer lekkere ervaring was thanks again !

ok dat ik nu reageer op de reacties van andere mensen is bijna voor het eerst normaal laat ik het erbij maar vond het nou wel eens tijd worden om ok eens te reageren op de reacties van anderen anders lijk ik ik zo asociaal !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."