Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezellig dagje Walibi

Gezellig dagje Walibi

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BraindeadLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha echt vet , dit staat ok nog zeker op mijn to do list ! zo ontevreden als we zijn , pretpark nog prettiger maken krijg je meer waar voor je geld ! :sunglasses: kijk alleen er tegen op inderdaad om in die lange rijen te staan :P
A
Angel_Dust_025Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een paar weken geleden was ik met een vriend naar Walibi ;D Direct toen we uit de bus stapte heb ik 2 zegeltjes genomen en bij de eerste attractie merkte ik al effect. We stapte in de expres (ak superman), daarnaast had ik infected mushroom opstaan en we werden afgeschoten. :stoned:
Overal kwamen gele vlammen tevoorschijn en mijn beeld brak in 4e, daarnaast vlogen draken langs mij, kortom met gesloten ogen kinda chinatown ;D
Daarna direct de goliath in, waarvan ik mij alleen herinner dat die rush zo snel en intens was, maar nog niet zo kleurrijk was.
De vrije val was prachtig, het uitzicht de val een hartverlamming (niet letterlijk) xD Mee oppassen dus.
G-Force was een mooie ervaring, erg kleurrijk en geest verhelderend. Kon mij rustig laten gaan. Des te meer ik over de kop ging, des te kleurrijker alles werd.
El Condor zat ik voorin, maar in deze attractie kreeg ik meer koppijn en mijn plugs werden bijna uit mijn oren geramd. Heb 30 mm plugs zo yeah... hurts like a...
Crazy River was op zich grappig, maar niet heel interessant. De decoratie was wel inspirerend.
Later op de dag merkte ik wel dat de adrenaline enorm begon op te spelen en ik letterlijk met gebalde vuisten in de bus en trein zat op de terug weg.
Raad niemand aan om dit zomaar te doen, want het kan fout aflopen en als je Acid gebruik in een fun park hou je hoofd er bij and have fun :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ha awesome, toevallig laatst over gehad.

Lijkt me echt te gek om te doen in een pretpark :grin: Hoe sterk waren je zegels? Waren er ook nog nadelen of dingen die tegenvielen?
A
Angel_Dust_025Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen idee van de sterkte, maar tot nu toe is dit mijn beste ervaring met, hallucineren op LSD. Gisteren heb ik mijn eerste ervaring opgedaan met lsd liquid, maar heb er weinig van gevoeld 350 micrograms.

Het enige nadeel wat ik erbij kreeg was de enorme adrenaline rushes, wanneer ik het park uit was en ik vond het wachten in de rijen minder. Was het niet dat ik met een ander was die mij tegenhield , dan had ik overal vooraan in de rij gaan staan. Voor rest gewoon mee oppassen dat je hart ertegen kan en dat je je kop erbij weet te houden, anders word je het park uitgegooid ;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."