Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als het je bevalt zou ik dezelfde dosis gewoon bij pakken wel pas na de piek dan weet je wat je ongeveer kan verwachten 2-cb heeft mij echt wel verbaasd dosis van 60mg , en toen was ik echt verzadigd zoveel hallucinaties en tracers dat ik blij was dat ik niet nog een dosis van 40 had bijgepakt ! nog wel over nagedacht had de capsule al klaar gemaakt , maar uiteindelijk ging het best neet , als ik meer had genomen had ik net zo goed mijn ogen dicht kunnen doen want met ogen open had ik ook niks meer kunnen zien . let op dosis van 60mg is best extreem en ok alleen aan te rade als je al kennis hebt gemaakt met het stofje en als het bevallen is !"
"Zou je zeggen dit heeft lsd voor mij ok gedaan , op 1 of andere manier kijk ik altijd scheel met 1 oog bij een dosis mdma na mijn lsd zegeltjes is dit weg gegaan wonderbaarlijk"
"haha echt vet , dit staat ok nog zeker op mijn to do list ! zo ontevreden als we zijn , pretpark nog prettiger maken krijg je meer waar voor je geld ! kijk alleen er tegen op inderdaad om in die lange rijen te staan :P"
"Luitjes ik weet eigenlijks 100% zeker dat ik een geweldige tijd tegemoet gaat aangezien lsd alles versterkt en op zo,n feest ben ik altijd helemaal in mijn sas , iemand ervaring lsd hardcore feestje ? dit is namelijk mijn muziek smaak en veel mensen gaan na goa feestjes met dit, alleen die muziek spreekt mij niet echt aan , hardcore wel . ben benieuwd hoe ik dit ga beleven alleen vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit wel eens hebben geprobeerd (: ik laat iniedergeval weten hoe het is geweest ."
"een goeie middag trip genoten ^^ ik heb even een vraagjuh over lsd , aangezien de eerste keer nu toch in de planning licht, lsd opzich lijkt me helemaal geweldig , vooral na alle reports die ik hier heb gelezen, nou is mijn vraag hoe heftig lsd zou kunnen zijn als je nagaat dat ik al meer dan 20x paddo's heb gedaan op mijn jonge leeftijd, en geloof mij sommigen van die trips stond ik er versteld van dat ik daar weer gezond uit terug kwam. heb ik het niet over super hallucinaties maar met supermindfuck , die vooral erger worden door dat wij altijd paddo,s nemen met flinke portie Mao-remmers die de afbraak van de paddestoelen stopt, waardoor de piek er overweldigend kan zijn. Nou zit het zo ik en groepje vrienden hebben maar slechts 5 zegels weten te bemachtigen hoffmans genoemd , en we zijn met 5 dus een zegel testen zit er niet in Nou is mijn vraag wat zouden jullie doen in mijn geval, een halfje nemen met de kans dat het niks voorstelt of een hele met de kans dat het mischien over de top gaat of zal dat wel meevallen aangezien van mijn pschycadelica ervaringen? sorry voor mijn slechte spelling groetjes en alvast bednakt voor reply^^"
"Dank jullie wel voor de positieve reacties dit motiveert mij om meer reportjes te schrijven aangezien ik weekend verslaafd ben doe ik eigenlijks elke week wel wat , wel elke keer verschillende middelen zo weet ik dus van mijzelf dat ik nergens verslaafd aan ben. Ik zou zeggen door mijn enthousiasme over lsd heb ik nu al een paar x vaker de stoute schoenen aangetrokken , of zou ik het anders formuleren De sandalen aan getrokken * spreekwoord in hippy formule :P ik maak even een reportje over wat ik gister avond heb geƫxperimenteerd wat ok een zeer lekkere ervaring was thanks again ! ok dat ik nu reageer op de reacties van andere mensen is bijna voor het eerst normaal laat ik het erbij maar vond het nou wel eens tijd worden om ok eens te reageren op de reacties van anderen anders lijk ik ik zo asociaal !"
"Aangezien hier nog niet veel reports over zijn zou ik mijn best doen dit te beschrijven zoals ik dit stofje heb beleefd meerdere kleine reports in 1 ! eerste keer : was echt te vaag heb hier lijnen van weg gewerkt en niks van gemerkt , sta daar nog steeds verbaasd zijn want heb lijnen weg gewerkt van dit spul -.- waarvan ik achteraf op me knieen dankbaar ben dat dit niet een goede batch was . een maat van mij deed met me mee nou die ging bijna letterlijk dood hij voelde zich niet alleen zo maar zo zag hij er ok uit . 2de keer nieuwe batch: gelukkig schrikken dingen mij niet snel af en had besloten het nog een kans te geven.dit x wat meer informatie gezocht en bleek dat je na 100 mg al in de M-hole terecht komt daarom was ik ok zo blij dat me vorige batch niet werkte want had toen bijna halve gram weg gesnoven -.- de 2de keer wat een ervaring wat een avond samen met 4 maten van mij sleutel punt werk gedaan en na 1 sleutel puntje werkte het al . ik voelde me euforisch trippy elastiek benen en stond strak als een mongool echt kreeg last van me gezicht zo strak stond alles vanaf dit moment Werd de huiskamer 1 groot feest de muziek werd super we stonden met zijn alle te dansen en te genieten gedachten stroom ging net zoals op keta , alles wat er uit kwam sloeg nergens op maar wat een gelach op een gegeven moment zijn we met zijn allen de kamer gaan verbouwen , en we hadden ruimte gecreerd veel ruimte , we waren zo mal in ons hoofd dat we rollend door de kamer gingen met zijn 4 ? kan je het je voorstellen volwassen kerels die liggen te rollen door de kamer omdat het net 1 groot feest is echt maf , dit goedje is echt machtig maar kan ok zeker gevaarlijk zijn drink 1-2 bier het slaat in alsof je 10 op hebt rook 1 joint en je bent echt ziekelijk stoned , vanaf dat moment wiet ok maar vermeden om het uur 1tikje , en je hebt een geweldige avond. Het is echt een gevoels versterker liep op gegeven moment met toiletrollen door de kamer te gooien als versiering het was net 1 paradijs het lopen ging wel wat moelijker maar nog wel te doen minder hevig als op de keta . 3de keer had ik maar 1 puntje ik vermaakte mij prima maar we waren nu met veel meer mensen en heb toen kunnen observeren wat dit spul met mensen doet als ze er te veel van nemen en dat zijn best beangstigende situaties , 1 gozer ging helemaal uit de tijd toen hij weer bijkwam wist hij niet meer waar hij was wie hij was en hij herkende zijn vrienden niet eens meer , en hij wou ok niet geloofen dat wij zijn vrienden waren . en geloof mij dit was een best forse kerel die op zijn zachts gezegd ok wel wat gewend is . die was totaal van de kaart . een andere maat van me stond in 1x buiten op straat te schreeuwen dat hij wel iemand zou dood trappen en dat die gene maar moest komen . Omdat dit bij mij voor huis was besloot ik te kijken en er stond niet eens iemand . dus ik riep hem naar binnen en zei tegen hem "waus wat was jij nou aan het doen "zijn reactie was wat was ik aan het doen ? hij wist er niks meer van . ik stond met verbazing te kijken naar deze lui ze leken allemaal bij de tijd maar infeite waren ze verre van bijverstand dit is ok echt een verschil met keta. neem je genoeg keta kom je niet meer van de bank . dat is het gevaar met dit spul . je blijft gewoon actief alleen heb je je kop er gewoon helemaal niet meer bij . een ander maat van me was zo slim om een joint te draaien en die vervolgens in plaats van op te roken , ging deze het maar gewoon eten . gelukkig heb ik het uit zijn mond kunnen halen . ik heb het zelf nog echt wel paar x gedaan maar mij heeft dit geleerd less is more met dit spul mensen kunnen hier echt raar van worden en wat ik heb gezien is dit meer richting negatief raar dan goed raar :P de personen die ik hier boven heb beschreven had trouwens ok al zeker meer dan 8 bier op ik denk dat daar de grootste fout in zit , zelf combineer ik het meestal met amfetamine en dat is een gouden combo amfi werkt x 10 of het goed voor je is. is dan weer de andere kant"
"Goede avond, ik heb een vraag voor jullie komt omdat ik met een klein dilemma zit, ik heb een kameraad van mij zover gekregen dat hij zeer binnenkort met mij en een groep vrienden lekker een avond gaat snoepen dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest ik zelf vind hard gaan 1 van de lekkerste dingen die er is dus voor mij ok geen uitzondering dat ik anderhalf in 1x drop , als ik dan toch ga , dan ok gelijk maar goed^^ maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven , ik mijn eerste x nam anderhalf van pillen die waren getest op 140mg , misschien dat mijn dosis daarom ok zo hoog is omdat ik daar mee begonnen ben:| maar toen wist ik nergens wat van:P aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen. maar deze pil is niet echt goed te breken waardoor hij ok gauw te weinig kan krijgen om hem goed in te laten slaan zoals een eerste keer hoort^^ graag wat advies en jullie gedachte hier over.... als dit wat slordig getypt is sorry voordat. ben nog niet echt bekend met forums en degelijke"
"thanks, voor het advies wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^ lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^ van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans groeten"
"Re: Graag stukje advies waarschijnlijk is dat wel het beste inderdaad maar, wat ik dan nog weet van die eerste keer 120 x 1.5 is dat die klap dat hij insloeg juist zo extreem goed voelde. majah wat hou ik mijzelf nu voor de gek kan beter toch zo niet op feest rondlopen zoals toen denk ik , ^^ bedankt voor je advies moest het gewoon nog even van iemand anders horen dat dat verstandiger is haha thanks"