Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Berbatov, Uit je posts blijkt wel degelijk dat je tenminste geestelijk al verslaafd bent. Je probeert dat hier en vooral tegen jezelf te overschreeuwen. Je houd jezelf nu al stevig voor de gek en wordt kwaad als andere posters hier niet met je instemmen want als ze dat wel deden zou je jouw gebruik nog tegenover jezelf kunnen vergoeilijken. De heroine houd je nu nog stevig voor de gek. Wordt wakker man, nu kan het misschien nog!"
"al wilt afrekenen wanneer je de menukaart krijgt als je je koffer vriendelijk in de bagagekluis wipt en ze de kluis later open moeten schroeven om hem er weer uit te krijgen (de koffer bleek naderhand eigenlijk niet in de kluis te passen)."
"Het smerige van verslaving is nu juist dat het zo gemeen naar binnen SLUIPT. Je denkt alles nog te beheersen en vindt daarom dat je dus ook wel een volgende keer kunt gebruiken enzovoorts, enz. etc. En dan, op een kwaaie dag, kom je er ineens achter dat je verslaafd bent en dan sta je verder dag en nacht in dienst van die grote baas. Het gaat hier niet om iemand een les te leren, maar wel om een collega voor een grote misstap proberen te behoeden."
"Wellbutrin zou geen slaap moeten geven, eerder het tegendeel. Meestal wordt juist aangeraden om het 's morgens te nemen zodat je 's avonds geen last van slapeloosheid hebt. Misschien is de sufheid wel een bijwerking gedurende de eerste twee of drie weken."
"Kijk eens op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Date_rape_drug"