#1
Gewoon zeep ofzo?
Sjefsjenko zei:Ik heb een beetje een issue, ik heb een tijdje hier op Curacao gezeten aan de sos. Nu bewaarde ik dat altijd voor een goed avondje in mijn portemennee. Maar nu begint mijn portemenee ernaar te ruiken en zitten er ook (helaas) wat restjes los in.
Is het een idee om die portemenee te dumpen + alles er in te wassen voordat ik naar NL vlieg?
Sjefsjenko zei:Geen onverstandig idee gok ik, maargoed, hoe goed kunnen ze het opsporen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."