Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt!

Gepakt!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vriend van mij was laatst ook gepakt en die moest alles afgeven, nachtje in de cel maar verder helemaal noppes. Twee weken later (afgelopen zaterdag) kwam 'ie dezelfde club weer gewoon in :')
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
En overtoom, we zijn een week verder, al iets gehoord van het OM?
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben in Augustus gepakt met 8 XTC pillen in een Club in Amsterdam 'Studio 80' , moest mee naar bureau nacht in de cel gezeten en kreeg vorige week pas me boete binnen van 500€...

Kan hem gelukkig in delen betalen anders had ik gehangen met mn rekeningen..
o
overtoomLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben dus afgelopen weekend opgepakt met 9xtc pillen, stond ergens te drinken en jointje te roken waar dus blijkbaar een alchohol verbod is, de agent heeft mij gezegd mijn zakken te legen. Heb meteen aangegeven dat ik xtc opzak had en een boksbeugel. heb op het bureau afstand gedaan van de spullen netjes bekend.Watvoor straf kan ik hier voor verwachten?
dit was ook mijn eerste keer dat ik ben opgepakt
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij was je niet eens verplicht je zakken leeg te halen, en zouden ze je alleen mogen fouileren als je in een gebied staat waar vaak incidenten met wapens zich voordoen. Geen Idee wat voor straf je hiervoor krijgt, je hebt gewoon meegeholpen en er niet moeilijk over gedaan ik denk dat er niet al te veel sancties zullen volgen, miss een kleine boete.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."