Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja ik weet het "Superjoint" ,kreeg er de slappe lach van toen ik dat op TV zag."
"Quote is verwijderd,wegens persoonlijke redenen."
"Zaterdag:nicotine en zes biertjes."
"Zaterdag:Nicotine en 2 jupilers Zondag:Nicotine en 3 blikken bier that's all"
"Re: Moet harddrugs gelegaliseerd worden? Harddrugs legaliseren? Ben je mal ofzo? Er zijn dan zovelen die het gaan uitproberen(vooral jongeren),resultaat:nog eens meer verslaafden,dat loopt zeker en vast uit de hand hoor."
"Re: Moet harddrugs gelegaliseerd worden? Nu begrijp ik het eventjes niet echt(moet vlug weg,morgen check ik wel even je re-post). Het is toch zo: illegaal=verboden of niet toegelaten en legaal..andersom. Sorry,bel gaat...vlug weg"
"Ja ik weet het,een beetje vreemd om zo een topic te plaatsen op een drugsforum...maar waarom niet? De laatste tijd denk ik er nogal vaak over"Waarom,neem ik eigenlijk drugs?",het klinkt mij logisch dat het antwoord meestal zal zijn "omdat het plezant is". Maar veel mensen(non-drug gebruikers,ouders,...),zullen zeggen"zonder drugs,kun je toch ook plezier maken"?Ik moet toegeven dat ze toch wel voor een groot deel gelijk hebben.Ondanks dat drugs geen te beste reputatie heeft(kost veel geld,eventuele verslaving,...), gebruik ik het toch. Ik rook nogal veel wiet...tja echt goedkoop is het niet hé en bovendien is het slecht voor de gezondheid Soms eens speed...toch ook als je eerlijk toegeeft niet ongevaarlijk hé Af en toe eens Lsd...tja dat is het enige dat ik wel eens zou missen eerlijk gezegd,vooral als het zomer of mooi weer is Heel zelden XTC...tja ook niet echt veilig vind ik,kijk eens naar sommige foto's hierop DF...die rare en scheve gezichten Misschien kom ik op een leeftijd dat ik er genoeg van heb(drugs). IK denk nu...ipv drugs te gebruiken,kunnen we het gewoon niet gezellig maken in het weekend door een paar biertjes te drinken? Ooit stop ik ermee en lang zal het zeker niet meer duren!!! oja... en een prettig weekend toegewenst aan iedereen,vanwege Bolea"
"Jongeren roken steeds zwaardere joints. De politie stelt bij controles vast dat de concentratie van de chemische stof THC, het belangrijkste bestandsdeel van cannabis, veel hoger ligt dan normaal. Experts waarschuwen dat cannabis daardoor niet meer als een gewone softdrug kan worden beschouwd. De zogenoemde superjoints duiken vaker op in België dan in Nederland."