Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dupont zei: Beter ga je in therapie om met je angsten om te leren gaan dan ze te dempen met middelen die superverslavend zijn. Klik om te vergroten... Ik ben ermee bezig, maar het blijkt allemaal maar lastig te zijn omdat ik maar niet weet waarvoor ik bang ben. Wat ik nu denk is dat er angst ontstaat voor het feit dat de wereld bij mij maar zo intens binnenkomt, vanwege mijn autisme. En ja, dan kan je in therapie gaan wat je wil, maar dat zal dan zo blijven denk ik dan. Ik wilde dus nu dit gaan proberen, kijken wat het doet. Je waarschuwing wordt in acht genomen en gewaardeerd!"
"De Zandman zei: Als je aan de benzo's gaat kom je onherroepelijk op een hellend vlak terecht en daar word je echt niet blij van....ik sluit me als ex benzo verslaafde dan ook bij @ Dupont aan. Doe het niet is mijn advies. Klik om te vergroten... Oke, overtuigend, ik hoor het van meerdere hier ook. Ik zal het niet doen. Ik hou het bij hetgene wat ik besteld heb"
"Goeie Neo-Shulginist zei: En als je het wel doet.. 1. Maak eerst heel strenge regels voor jezelf hoeveel en hoevaak je mag gebruiken (niet vaker dan eens in de twee weken) 2. Schrijf op hoeveel je gebruikt en hoe vaak in een benzologboek 3. Houd jezelf aan je regels 4. Als blijkt dat je je niet aan de regel houdt, straf jezelf dan door je voorraad weg te gooien Klik om te vergroten... Goeie tips, dankjewel! Ik heb al een keer een halve gedaan, voelde daar niks van. Ik test nog een keer een halve en let heel goed op of het wat doet met m’n angst. Dan houd ik de dosering in ieder geval laag"
"jam zei: Ik werk zelf beroepsmatig met mensen met angststoornissen en ik zou geen van hen etizolam aanraden. Klik om te vergroten... Oh je werkt met mensen met angsten? Wat kan je er het beste tegen doen dan als ik vragen mag. Heb er zelf namelijk ook behoorlijk last van. Groetjes,"
"Mezelf zei: Maar ik nam/neem 3mmc altijd al oraal of rectaal Klik om te vergroten... Rectaal. Maatje ?"
"N3K0 zei: Beter leer je omgaan met de angst. Ipv allemaal rommel gebruiken. Klik om te vergroten... Je hebt ook gelijk. Het is alleen dat ik hier al heel lang mee loop en het is op een gegeven moment gewoon niet meer leuk dat ik nergens meer heen wil/durf. De frustratie zit hoog. Dus op een gegeven moment ga je uit (lichte) wanhoop maar zoiets proberen. Anyway, ik heb maandag weer een afspraak met m’n psychiater, daar ga ik het ook bespreken."
"DjYella zei: Heb je psychonautwiki al gecheckt? Daar is een page over dat Metizolam. Klik om te vergroten... Ik ga checken!"
"Ei-Salade zei: Sluit me hierbij aan. Soortgelijke ervaring gehad en zit nu nog steeds met afhankelijkheid en lukt niet te stoppen. Klik om te vergroten... Hoe is het zo moeilijk om te stoppen dan? Wat voel je ?"
"ruuupert zei: Beste, De rc nep wat lijkt op speed. Weet iemand of dat aantoonbaar is in een urine controle? En na hoeveel dagen ? Foutje gemaakt ,😥 Klik om te vergroten... Hahaha, wat een gozer joh"
"FredKroket zei: Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn. Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger. Klik om te vergroten... Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan. Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan. Groetjes,"