Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Oxazepam.

Eerste keer Oxazepam.

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lezers,
Ik zal mijzelf eventjes voorstellen voordat ik begin te vertellen over dit heerlijke goedje.
Ik ben 16 jaartjes jong en 1,90 groot, weeg rond de 68 kilo en heb aardig wat ervaring met verschillende soorten drug. Waar ik zelf niet erg trots op ben maar oke.
Zoals; caffeine, lsa, paddos, xtc, mdma, speed, dexamfetamine, ritalin, cocaine, en nu dus ook Oxazepam!

De trip/ervaring;
Ik had via via een tripje weten te bemachtingen, veel verhalen over gehoort en wou het zelf ook wel eens proberen. Dit is nu 1 week terug, op dit moment ben ik onder invloed van 15 mg oxazepam. Dit zijn anderhalf pilletje, heerlijk zwaar in mijn lichaam en heb geen zorgen aan me hoofd. Heb alleen een beetje last van een bodyload, verder vindt ik muziek luisteren heel lekker en heb het liefst zin om lekker relaxed te gaan liggen op een bank. Verder heb ik niet echt veel te melden over Oxazepam. Ik weet wel dat het zeer verslavend kan werken dus ik ga er zeker niet verder mee, ook omdat het gewoon een slaap/stress vermindering middel is. Dankje wel voor het lezen en hoop op reacties! See you next time
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een maat van mij krijgt Oxazepam van zijn psychiater, maar hij heeft me verteld dat je lichaam er eerst een week aan moet wennen voordat je er echt wat van voelt, verbeter me als het onjuist is! En dat het verslavend is heb ik idd aan hem gemerkt :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
@joriisvw Het is inderdaad niet een heftig middel, echt tegen angst/slaap problemen e.d Nu weet je ook weer wat het doet met je!
@ walnootje Je lichaam went er inderdaad wel aan maar dat word een verslaving dan.. De eerste keer/dag dat je het neemt werkt het beter dan na 1 week lang dezelfde dosis. Dus dat lijkt niet te kloppen! Inderdaad een verslavend goedje (net als alle benzo's eigenlijk)

Dank voor het delen van je ervaring met dit middel joriisvw!

Greets
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#4
walnootje zei:
Een maat van mij krijgt Oxazepam van zijn psychiater, maar hij heeft me verteld dat je lichaam er eerst een week aan moet wennen voordat je er echt wat van voelt, verbeter me als het onjuist is! En dat het verslavend is heb ik idd aan hem gemerkt :(
Klik om te vergroten...

Ik denk juist dat hoe vaker je het gebruikt deste minder je voelt waardoor je verslaafd wordt, heerlijk gevoel lijkt net alsof je stoned bent ofzo... Moet je maar eens een keertje proberen
B
BoediLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha oxazepam om te trippen, kan ik me niks bij voorstellen. Heb het gehad voor sociale angst. Maar gevoel van stoned of trippen had ik absoluut niet. :stoned:
B
BoediLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja precies! :beer:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boedi zei:
haha oxazepam om te trippen, kan ik me niks bij voorstellen. Heb het gehad voor sociale angst. Maar gevoel van stoned of trippen had ik absoluut niet. :stoned:
Klik om te vergroten...

Haha nee waarschijnlijk een lekker nachtje slaap? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."