Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WetenschapperJP zei: Beste mensen. Zijn er meer mensen hier die gestopt zijn met heroïne of andere opiaten? Ik ben bijna 3 weken clean, ook geen methadon of suboxone. Heb nog steeds vormen van ontwenning? Klik om te vergroten... Goedzo 👍 volhouden. Zal niet makkelijk zijn nooit gebruikt."
"Hoi mensen. Ik vraag me af of het strafbaar is om deel te nemen aan het verkeer met 3mmc gebruik. Neemt niet weg dat het verstandig is om te doen. Wat weten we hierover op het forum?"
"Ik neem die gewoon zodat ik straks niet hoeft te laten testen steeds. Ik ben van eigen bijna nooit ziek. En de vrouw heeft corona gehad. En de dokters zeggen dat ik het virus ook heb gehad. Omdat we nog dichter bij elkaar komen. Zo'n - 20cm . Dat janssen nu vervalt is een geld kwestie. Nu kunnen ze 2 keer verdienen want geld is er zeker mee gemoeid. Maar die 5G boelshit geloof ik niks van. De chinese mogen ook in 1 keer weer 3 kinderen maken misschien was dat wel de bedoeling van het virus de vergrijzing een beetje opruimen"
"De Nachtzuster zei: Hoe weet je dat die het vaccin hebben gekregen? Klik om te vergroten... Jaja zout oplossing haha"
"De Dunne zei: Hoe weet je dat? Stond je er naast? Heb je zelf die spuit opgetrokken uit het ampul? 😂 Klik om te vergroten... Nee ik wil zeggen dat ik het ook niet weet. Kan van alles zijn maar boeit me ook. Niet als ik straks maar weer normaal kan reizen en overal de winkel.in kan"
"Hé mensen ik gebruik nu al vanaf vorige week donderdag 3mmc. Met steeds na gebruik een rust periode van ongeveer 20 uur dus ik krijg zo nu en dan wel wat slaap. Maar ik denk dat ik vandaag maar eens moet stoppen voor een paar dagen. Wat gebruiken de mensen zal hier hoeveel dagen achter elkaar of zo? Als ik zal avonds pak dan slaap ik de hele nacht niet al is het maar 1 sleutelpuntje."
"Ja mij lijkt het niet zo gezond omdat bij gebruik mijn hartslag rond de 100 zit. Dit is wel oké. Maar omdat dan zo lang te hebben weet ik niet. Lijkt me niet. Ach ja we zien wel. Hij gaat nog lekker oprijd stoppen moet vanavond wel 😴"
"Knuffelpanda zei: Ja dat veel te laat toch nog ff bijpakken zonder nadenken, heel herkenbaar 😂 Klik om te vergroten... Volgens is dit mijn tekst😂"
"Mrloverdj zei: Ben nu 1.5 uur verder en helemaal niets...heb er 1.5 bijgepakt. Lig in bed dus mocht in ineens slapen.geen probleem. Maar heb een shitload ervan besteldm.betrouwbare vendor Dus die gedachtens(t is bunk. Gaat niet werken 80,- plus weg) blok ik Klik om te vergroten... En slaap je al. Ik kan ook slecht slapen na 3m. Hier moet ik nog wat op vinden"
"Mrloverdj zei: Nope klaarwakker ook niet lekker ontspannen.. Koste me 77 euro..dammm. Jij klan slechts slapen na 3mg? Ik zit nu zeker op 9mg..helemaal niks.. Als het niet recreatief is Dan hoop ik wel dat het bruikbaar is als slaapbenzo.. Klik om te vergroten... Nee ik bedoel als ik 3mmc heb gehad. Thja zo gaat dat"