Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring is dat ik zeer tolerant werd van K. Er moest steeds meer in voor hetzelfde gevoel. Echter toch een keer in een K hole geraakt en ben er toen resoluut mee gestopt."
"Op Ibiza werden deze zomer pillen van 400 mg aangeboden. Hoe gek wil je het krijgen?"
"Bangmakerij inderdaad. Tegen je ouders zeggen dat er meerdere werden gepakt en dat ze van jou ook meteen veronderstelden dat het mdma zou zijn, maar dat het dat niet was. Nooit meer te achterhalen wie de waarheid spreekt."
"Er zijn kitjes op de markt waarmee je zelf capsules bestendig kunt maken tegen maagzuur. Ze openen dan pas in je darmkanaal."
"Ik meen eens gelezen te hebben dat er ongeveer 1,5 gram in een buisje van ml zit. Daarin zit ook het probleem om ghb pillen te maken. Die worden zo groot als een ijshockey puck..."
"Kanttekening: ik heb jaren geleden te maken gehad met de Minister van Volksgezondheid persoonlijk. De overheid heeft veel meer in haar mars dan je zou kunnen vermoeden. Ze zullen als ze dat wenselijk achten, aannemelijk maken dat de stof is bedoeld voor menselijke consumptie. Ze hebben diverse gronden om dat bij justitie aannemelijk te maken in het geval van RC's, Wanneer ze dat hard kunnen maken dan is vrijwel alles verboden wat niet op de Opium lijst voorkomt. Vendors komen echt al lang niet meer weg door op hun website en verpakking te vermelden dat het voor onderzoeksdoeleinden is en niet geschikt of bedoeld is voor menselijke consumptie."
"1 gram is best wel heel erg veel, dus is het de vraag hoe sterk of hoe versneden de K was. ik heb zelf veel ervaring opgedaan met K en heb twee keer een ervaring gehad waarbij ik buiten mijn lichaam getreden was. En ondanks de vreemde en soms zeer angstige ervaringen weet ik me van alle keren alles uitstekend te herinneren. Kan me alleen maar voorstellen dat je toch een o.d. hebt genomen en out bent gegaan. De werkzame stof in Ketamine vervliegt zodra het in aanraking komt met de buitenlucht. Het is dus lastig te zeggen hoe sterk het is, want er is verschil tussen vers gemaakte (wat ik zelf altijd doe), of K die al weken geleden gemaakt is."