Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHele nare ervaring Ketamine

Hele nare ervaring Ketamine

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
ketriptjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
ik heb een hele nare ketamine ervaring gehad, ik heb dit al 3x meegemaakt en heb overal op internet gezocht maar niemand heeft het zoals mij gehad.. vandaar mijn verhaal.

ik had zin in ketamine dus haalde een grammetje, ik lag in mn eentje op bed en mn ouders zaten beneden. De eerste paar lijntjes weet ik nog, ik voelde me goed en zat rustig muziek te luisteren. Vanaf mijn laatste lijntje (bleek niet mijn laatste lijntje te zijn geweest) weet ik helemaal niks meer. ik heb me laten vertellen dat ik hele rare bewegingen heb gemaakt, heel erg heb lopen brabbelen etc. Toen ik wakker werd zat ik op de rand van mijn bed. ik weet niks meer van wat ik heb gedaan, maar ik heb blijkbaar heel veel geluid gemaakt en ben overal door het huis heen gelopen..
Wat heb ik nu meegemaakt? was dit een K-Hole? hoezo weet ik niks meer?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is geen k-hole, want die beleef je bewust en kan je je wel herinneren. Maar er is nog een niveau na de k-hole en dat is out gaan. Daar heb je niks aan, want je bent dan gewoon out en is er ook geen herinnering.

Ik weet niet zo veel over dat laatste niveau, zelf nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat je lichaam dan ook totaal verdoofd is, maar wellicht toch niet dan.
k
ketriptjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie, ik dacht ook dat ik dan niet meer kon bewegen. Maar dat kon ik dus blijkbaar wel.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het klinkt toch als een overdosis ketamine. Ook al is de reactie wat atypisch. Weet je hoe zuiver je ketamine was en hoeveel je precies in totaal binnen had?

Volgende keer wat rustiger doseren. Je wil niet out gaan in je eentje en het is zonde van je ervaring.
k
ketriptjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Het klinkt toch als een overdosis ketamine. Ook al is de reactie wat atypisch. Weet je hoe zuiver je ketamine was en hoeveel je precies in totaal binnen had?

Volgende keer wat rustiger doseren. Je wil niet out gaan in je eentje en het is zonde van je ervaring.
Klik om te vergroten...

de zuiverheid weet ik niet, verder heb ik best een hoge tolerantie. Ik had 1 gram gehaald, toen ik wakker werd was alles op.
B
BlutzLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 gram is best wel heel erg veel, dus is het de vraag hoe sterk of hoe versneden de K was.
ik heb zelf veel ervaring opgedaan met K en heb twee keer een ervaring gehad waarbij ik buiten mijn lichaam getreden was. En ondanks de vreemde en soms zeer angstige ervaringen weet ik me van alle keren alles uitstekend te herinneren.
Kan me alleen maar voorstellen dat je toch een o.d. hebt genomen en out bent gegaan.
De werkzame stof in Ketamine vervliegt zodra het in aanraking komt met de buitenlucht. Het is dus lastig te zeggen hoe sterk het is, want er is verschil tussen vers gemaakte (wat ik zelf altijd doe), of K die al weken geleden gemaakt is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ooit 1 keer zoveel genomen dat ik out ging en ik kan me alleen nog herinneren dat ik mijn lichaam uit getrokken werd en het universum ingeschoten werd om vervolgens 45 min later weer bij zinnen te komen op dezelfde plek en vervolgens nog uren zwaar verstijfd en bizar waus op de bank door te brengen. Bewegen was echt geen optie in ieder geval.

Out gaan en toch kunnen bewegen klinkt wel behoorlijk atypisch voor ketamine, maar wie weet kan het bij sommige mensen.

Blutz zei:
De werkzame stof in Ketamine vervliegt zodra het in aanraking komt met de buitenlucht. Het is dus lastig te zeggen hoe sterk het is, want er is verschil tussen vers gemaakte (wat ik zelf altijd doe), of K die al weken geleden gemaakt is.
Klik om te vergroten...
Dat valt wel mee hoor, ketamine is een vrij stabiele stof. Als je het gewoon in een grip zakje bewaard kan het best even mee weer ik uit ervaring. Als je het nog wat beter dan dat verpakt hoef je je over potentie verlies weinig zorgen te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."