Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is misschien wel een hele goede! Vrienden van me zeiden ook dat ik anders mijn neus moest gaan spoelen met water en zout? Iemand hier bekend mee en zo ja, tips?"
"Je kan het ook op een bord doen en ff 2 minuten in de magnetron laten drogen. Vriend van me deed dat wel eens als hij het snel moest drogen voordat zn ouders thuis waren. Ik heb die pep ook wel eens gehad en het werkte zoals gewoonlijk!"
"Hallo forumgebruikers, Af en toe gebruik ik speed. Als ik het gebruik Is het met vrienden om te chillen of tijdens het uitgaan. Nu heb ik tijdens het speedgebruik soms last van dwangmatige gedragingen. Het gaat vooral om nagelbijten en de losse velletjes op mn vingers afknagen, en extreem neuspeuteren. Dit laatste doe ik in nuchtere toestand nooit. Het gebeurd zonder dat ik er erg in heb en ik kan het maar een paar minuten onderdrukken en dan gaat t weer vanzelf. Meestal begint het een paar uur na het snuiven. Als we gebruiken hebben we een gram met z'n drieën drieën. Dus teveel Is ook geen verklaring. Heeft iemand hier ervaring mee of een verklaring waardoor dit kan? Het Is soms zo erg dat de volgendr dag al mn vingers en mn neus pijn doen. Thanks!"
"Bedankt voor de reacties! Het knagen van XTC vind ik makkelijker te controleren dan dit. Stomweg omdat ik het me pas besef als het pijn doet, of ik erop gewezen wordt. Heb je eventuele tips?"
"MusicIsLife zei: Wel apart trouwens, in je neus peuteren. Nog nooit eerder gezien of gehoord. Maargoed, iedereen heeft zo zn eigen trekjes tijdens drugsgebruik Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie! Klopt, normaal doe ik dat ook nooit. Ik doe het ook alleen met pep op, maar dan gelijk wel zo extreem dat ik er dagen daarna nog last van heb. Vandaar ook mijn vraag hier. Ik ken niemand die hetzelfde probleem heeft als ik dus weet niet wat het Is. Het plezier aan de drug wordt alleen wel dusdanig verstoord door deze side effects dat ik het nauwelijks nog gebruik. De laatste keer dat ik speed had gebruikt had ik geen nagels meer over en had ik bulten ter grote van knikkers in mijn neusgaten. Heel vervelend en blijkbaar ben ik de enige. Ik snuif ook wel eens sos maar dan heb ik het niet."
"Verslaafd aan roken ben ik sowieso. Vanaf mijn 16de ben ik vast gaan roken en sindsdien er nooit langer dan 4 maanden vanaf geweest. Verder heb ik drie jaar lang gemiddeld 4 keer per week geblowd. Achteraf gezien denk ik wel dat dat onder verslaafd valt, maar ik heb het er niet moeilijk mee gehad dit zwaar te reduceren. Tegenwoordig blow ik misschien één of twee keer per maand. Ook heb ik een tijdje XTC misbruikt. In twee jaar tijd heeft er nooit langer tussen gezeten dan een maand tussen de trips. Mijn ogen werden geopend toen ik het een keer probeerde bij een Techno feest (voorheen tripte ik alleen thuis met vrienden). Het spul kwam hier veel meer tot z'n recht en sinds dien gebruik ik het alleen nog maar bij dat Techno feest. Dat is twee keer per jaar. Alcohol drink ik nog wel met enige regelmaat. Voorheen alleen een stuk meer dan nu. Toen ik nog met vrienden in één huis woonde, ging het qua gebruik van de hierboven genoemde middelen, sowieso een stuk onverantwoordelijker dan nu. Op het moment dat ik aan mijn vrienden vertelde dat ik het huis uit ging, werd er steeds meer speed gebruikt. Voor dit goedje heb ik echter wel een zwak en hier moet ik dan ook voorzichtig mee omgaan. Nu ik met mijn vriendin samenwoon kan ik zeggen dat ik best wel geluk heb gehad. Beide vrienden bleven in het huis wonen en kampen met een hardnekkige verslaving. Wiet en drank en de andere amfetamine."
"Allereerst wil ik vermelden dat ik nieuw ben op dit forum. Ik ben een 22 jarige student en qua drugs aardig ervaren. Ik heb de dingen die ik in mn leven wou proberen al gedaan, en dit is me allemaal goed bevallen. Ik ben veel over mezelf te weten gekomen door de drugs. Dit is me allemaal positief bevallen. Dit komt vooral omdat ik het altijd in een chille setting heb gedaan, met een voorbereiding etc etc. Ook kan ik mezelf goed in de hand houden en doe nooit vaker dan 1x in de 3 maanden een bepaalde drug. Graag wou ik vroeger altijd LSD een x proberen, maar door mn laatste ervaring heb ik besloten nooit meer wat nieuws te proberen. Het was op een donderdag middag dat mn vrienden en ik hadden besloten om eens een kijkje te gaan nemen in de smartshop. Eenmaal binnen viel ons oog op 2 capsules. We vroegen aan de verkoper wat de effecten van deze capsules waren. Hij reageerde hierop door te zeggen dat het een soort milde LSD trip zou zijn waarmee je kleuren en je omgeving erg zal warderen. Je gaat niet compleet van de wereld maar je krijg wel hallucinaties etc. Dit leek ons wel wat en we hadden ze gekocht. Ook wouden we graag Salvia nog een x proberen. <Salvia had ik 2x vaker gedaan. De eerste trip was de mooiste en het intenste. Ik trad zowat uit mn lichaam en zag de kamer met de mensen die er op dat moment waren, van bovenaf. Mn 2de salvia trip was helaas wat mislukt omdat ik de rook niet goed binnen kon houden> We kochten salvia x30. Eenmaal thuis besloten we de blottercaps in te nemen. vriend 1 en ik deden dit. vriend 2 ging naar een verjaardag toe en zou savonds laat terugkomen. de blottercaps gingen er makkelijk in. Vanaf dat moment zijn we naar buiten gegaan en naar een park toe, wachtende op het effect. Het effect echter uite zich alleen lichamelijk. We werden beide kots misselijk en dat was het. Verder helemaal niks. We hadden ze gekocht voor een leuke avond en we kregen er misselijkheid voor terug. Ook is het heel frustrerend omdat je wel steeds zit te wachten op een bepaald effect wat helemaal niet komen gaat. Na 3 uren gewacht te hebben besloten we om de bong op tafel te zetten en maar te gaan smoken. Na de eerste hit wiet voelde we ons gelijk een stuk beter. We gingen lekker muziek luisteren en wachten totdat vriend 2 terug kwam van een verjaardag. Echter toen vriend 1 met zn vriendin ging bellen buiten, begon ik paranoide te worden. Ik raakte compleet in paniek in mijn hoofd. of dit door de blottercaps komt weet ik niet. Maar dit had ik nog nooit gehad van wiet. Ik wou dat het stopte en besloot om op bed te gaan. Toen ik in bed lag ging het helemaal de verkeerde kant op. Ik raakte zo erg in paniek dat ik t leven op dat moment niet meer zag zitten. Ik wou zo graag normaal zijn. <ik blowde vroeger iedere dag, en ben dus ervaren met wiet maar dit had ik nog nooit meegemaakt> Gelukkig kwam ik op het idee om muziek te gaan luisteren. Hierdoor werd ik rustiger en kon ik even 2 uurtjes slapen. Om 1 uur snachts werd ik als herboren wakker. Mijn paniek was weg en ik hoorde vriend 2 praten met vriend 1. Toen ik naar beneden liep, voelde ik me weer normaal. Gelukkig. Eenmaal beneden hadden we het over de Salvia. vriend 1 en 2 wouden dit sowieso gaan doen en ik twijfelde door de ervaring die ik net had gehad. Echter toen ik vriend 1 en 2 goed zag losgaan op de salvia wou ik het ook graag nog een x proberen. Toen vriend 2 uit zn trip was het mijn beurt. Ik vulde de bong stak hem aan, en inhaleerde de gore rook. Ik hield het gelukkig binnen totdat ik de effecten voelde. Echter tripte ik op een hele nare manier. Ik raakte compleet van de kaart. Ik snapte niks meer en was compleet verward. Ik wist niet meer wat we aan het doen waren, wat het nut ervan was, wat er nu gebeurde. Ik liep paniekerig rond (al lukt lopen niet zo goed met salvia). Ik werd paranoide van mn vrienden en wilde alleen zijn. Ik werd compleet gek in mijn hoofd. Op het moment dat ik in bed lag voelde ik mijn lichaam niet meer. Ik kon niet meer helder nadenken. Op de 1 of andere manier ben ik toch in slaap gevallen. De dagen erna was ik nog steeds geshocked door wat er die dag of eigenlijk avond allemaal is gebeurd. Voor deze avond had ik grootse plannen qua drugs. Dat is hierdoor compleet veranderd. Sindsdien heb ik besloten nooit meer wat nieuws te gebruiken. Vanaf toen ben ik ook compleet gekapt met blowen. En mijn drugsgebruik is sindsdien verandert. Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen. Ik heb dyslectie en daardoor zitten er dus spelfouten in dit report. Ook kan ik niet goed beschrijven wat ik in de salvia trip dacht en zag. Dit kan ik face to face ook niet uitleggen. Zijn er mensen die dit ook eens hebben ervaren? Greetz BB"