Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlottercaps, Wiet en Salvia BAD COMBO

Blottercaps, Wiet en Salvia BAD COMBO

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet heeft bij mij ook iets getriggerd waarvan ik paniekaanvallen en paranoide van ben geworden, goed dat je ervan afblijft.. probeer weer ff een heldere gedachtengang op te bouwen en blijf er fftjes vanaf dus..

wiet is op een zeker manier gevaarlijker voor de mentale gezondheid dan voor de lichamelijke... vooral voor degene die er gevoelig voor zijn
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zat er toevallig morningglory of hawaiian baby woodrose in die blottercaps?
Dat zou de misselijkheid kunnen verklaren.
Heb je in het begin gebraakt ofzo? (dan kan het best zijn dat de effecten uitblijven door alles eruit te hebben gebraakt.
En inderdaad wiet kan soms ook helemaal fout vallen :wink:

BlueBastard zei:
Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen.
Klik om te vergroten...

Salvia is een wondermooie drug.
De filmpjes op youtube ergeren mij enorm, dit stelt salvia totaal in een verkeerd daglicht.
De meeste gebruikers op youtube doen het in de totaal verkeerde setting.
Ze doen het gewoon voor de 'kick' niet voor spirituele doeleinden, hebben geen toch weinig respect voor het middel.
Dan die irritante 'vrienden' die rond de salvia gebruiker zitten, hun snaters staan geen seconde stil. Irritante vragen, irritant gelach, domme geintjes uithalen met de gebruiker.
Door zulke filmpjes word salvia vroeg of laat verboden in de meeste landen.
Hebben we allemaal aan die snotapen te danken dan.

Voor de 'buitenwereld' kan een persoon onder invloed van salvia er misschien wat verward/spastisch/raar uitzien maar de gebruiker zelf maakt tegelijkertijd een diepe onvergetelijke en toch mooie ervaring mee, waarvan je achteraf een lange tijd op een roos wolkje loopt.

Ik vind het niet zo gek dat dit gewoon verkrijgbaar is, mensen die het bewust/verantwoord en met gezond verstand gebruiken en voor de juiste doeleinden kunnen niet bestraft worden door die etters die niet weten hoe ze salvia moeten gebruiken en er de draak mee steken.

Hopelijk blijft het nog een lange tijd verkrijgbaar, vind het 1 van de mooiste ervaringen die je kan hebben. Heb er toch aardig wat van geleerd.

Grtz
A
AtlantisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Zat er toevallig morningglory of hawaiian baby woodrose in die blottercaps?
Dat zou de misselijkheid kunnen verklaren.
Heb je in het begin gebraakt ofzo? (dan kan het best zijn dat de effecten uitblijven door alles eruit te hebben gebraakt.
En inderdaad wiet kan soms ook helemaal fout vallen :wink:

BlueBastard zei:
Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen.
Klik om te vergroten...

Salvia is een wondermooie drug.
De filmpjes op youtube ergeren mij enorm, dit stelt salvia totaal in een verkeerd daglicht.
De meeste gebruikers op youtube doen het in de totaal verkeerde setting.
Ze doen het gewoon voor de 'kick' niet voor spirituele doeleinden, hebben geen toch weinig respect voor het middel.
Dan die irritante 'vrienden' die rond de salvia gebruiker zitten, hun snaters staan geen seconde stil. Irritante vragen, irritant gelach, domme geintjes uithalen met de gebruiker.
Door zulke filmpjes word salvia vroeg of laat verboden in de meeste landen.
Hebben we allemaal aan die snotapen te danken dan.

Voor de 'buitenwereld' kan een persoon onder invloed van salvia er misschien wat verward/spastisch/raar uitzien maar de gebruiker zelf maakt tegelijkertijd een diepe onvergetelijke en toch mooie ervaring mee, waarvan je achteraf een lange tijd op een roos wolkje loopt.

Ik vind het niet zo gek dat dit gewoon verkrijgbaar is, mensen die het bewust/verantwoord en met gezond verstand gebruiken en voor de juiste doeleinden kunnen niet bestraft worden door die etters die niet weten hoe ze salvia moeten gebruiken en er de draak mee steken.

Hopelijk blijft het nog een lange tijd verkrijgbaar, vind het 1 van de mooiste ervaringen die je kan hebben. Heb er toch aardig wat van geleerd.

Grtz
Klik om te vergroten...

+1
B
BlueBastardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allereerst wil ik vermelden dat ik nieuw ben op dit forum.
Ik ben een 22 jarige student en qua drugs aardig ervaren. Ik heb de dingen die ik in mn leven wou proberen al gedaan, en dit is me allemaal goed bevallen. Ik ben veel over mezelf te weten gekomen door de drugs. Dit is me allemaal positief bevallen. Dit komt vooral omdat ik het altijd in een chille setting heb gedaan, met een voorbereiding etc etc. Ook kan ik mezelf goed in de hand houden en doe nooit vaker dan 1x in de 3 maanden een bepaalde drug. Graag wou ik vroeger altijd LSD een x proberen, maar door mn laatste ervaring heb ik besloten nooit meer wat nieuws te proberen.

Het was op een donderdag middag dat mn vrienden en ik hadden besloten om eens een kijkje te gaan nemen in de smartshop. Eenmaal binnen viel ons oog op 2 capsules. We vroegen aan de verkoper wat de effecten van deze capsules waren. Hij reageerde hierop door te zeggen dat het een soort milde LSD trip zou zijn waarmee je kleuren en je omgeving erg zal warderen. Je gaat niet compleet van de wereld maar je krijg wel hallucinaties etc. Dit leek ons wel wat en we hadden ze gekocht. Ook wouden we graag Salvia nog een x proberen. <Salvia had ik 2x vaker gedaan. De eerste trip was de mooiste en het intenste. Ik trad zowat uit mn lichaam en zag de kamer met de mensen die er op dat moment waren, van bovenaf. Mn 2de salvia trip was helaas wat mislukt omdat ik de rook niet goed binnen kon houden> We kochten salvia x30.

Eenmaal thuis besloten we de blottercaps in te nemen. vriend 1 en ik deden dit. vriend 2 ging naar een verjaardag toe en zou savonds laat terugkomen. de blottercaps gingen er makkelijk in. Vanaf dat moment zijn we naar buiten gegaan en naar een park toe, wachtende op het effect. Het effect echter uite zich alleen lichamelijk. We werden beide kots misselijk en dat was het. Verder helemaal niks. We hadden ze gekocht voor een leuke avond en we kregen er misselijkheid voor terug. Ook is het heel frustrerend omdat je wel steeds zit te wachten op een bepaald effect wat helemaal niet komen gaat. Na 3 uren gewacht te hebben besloten we om de bong op tafel te zetten en maar te gaan smoken. Na de eerste hit wiet voelde we ons gelijk een stuk beter. We gingen lekker muziek luisteren en wachten totdat vriend 2 terug kwam van een verjaardag. Echter toen vriend 1 met zn vriendin ging bellen buiten, begon ik paranoide te worden. Ik raakte compleet in paniek in mijn hoofd. of dit door de blottercaps komt weet ik niet. Maar dit had ik nog nooit gehad van wiet. Ik wou dat het stopte en besloot om op bed te gaan. Toen ik in bed lag ging het helemaal de verkeerde kant op. Ik raakte zo erg in paniek dat ik t leven op dat moment niet meer zag zitten. Ik wou zo graag normaal zijn. <ik blowde vroeger iedere dag, en ben dus ervaren met wiet maar dit had ik nog nooit meegemaakt> Gelukkig kwam ik op het idee om muziek te gaan luisteren. Hierdoor werd ik rustiger en kon ik even 2 uurtjes slapen.

Om 1 uur snachts werd ik als herboren wakker. Mijn paniek was weg en ik hoorde vriend 2 praten met vriend 1. Toen ik naar beneden liep, voelde ik me weer normaal. Gelukkig. Eenmaal beneden hadden we het over de Salvia. vriend 1 en 2 wouden dit sowieso gaan doen en ik twijfelde door de ervaring die ik net had gehad. Echter toen ik vriend 1 en 2 goed zag losgaan op de salvia wou ik het ook graag nog een x proberen. Toen vriend 2 uit zn trip was het mijn beurt. Ik vulde de bong stak hem aan, en inhaleerde de gore rook. Ik hield het gelukkig binnen totdat ik de effecten voelde. Echter tripte ik op een hele nare manier. Ik raakte compleet van de kaart. Ik snapte niks meer en was compleet verward. Ik wist niet meer wat we aan het doen waren, wat het nut ervan was, wat er nu gebeurde. Ik liep paniekerig rond (al lukt lopen niet zo goed met salvia). Ik werd paranoide van mn vrienden en wilde alleen zijn. Ik werd compleet gek in mijn hoofd. Op het moment dat ik in bed lag voelde ik mijn lichaam niet meer. Ik kon niet meer helder nadenken. Op de 1 of andere manier ben ik toch in slaap gevallen.

De dagen erna was ik nog steeds geshocked door wat er die dag of eigenlijk avond allemaal is gebeurd. Voor deze avond had ik grootse plannen qua drugs. Dat is hierdoor compleet veranderd. Sindsdien heb ik besloten nooit meer wat nieuws te gebruiken. Vanaf toen ben ik ook compleet gekapt met blowen. En mijn drugsgebruik is sindsdien verandert.

Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen.

Ik heb dyslectie en daardoor zitten er dus spelfouten in dit report. Ook kan ik niet goed beschrijven wat ik in de salvia trip dacht en zag. Dit kan ik face to face ook niet uitleggen.

Zijn er mensen die dit ook eens hebben ervaren?

Greetz BB

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."