Zat er toevallig morningglory of hawaiian baby woodrose in die blottercaps?
Dat zou de misselijkheid kunnen verklaren.
Heb je in het begin gebraakt ofzo? (dan kan het best zijn dat de effecten uitblijven door alles eruit te hebben gebraakt.
En inderdaad wiet kan soms ook helemaal fout vallen
BlueBastard zei:
Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen.
Salvia is een wondermooie drug.
De filmpjes op youtube ergeren mij enorm, dit stelt salvia totaal in een verkeerd daglicht.
De meeste gebruikers op youtube doen het in de totaal verkeerde setting.
Ze doen het gewoon voor de 'kick' niet voor spirituele doeleinden, hebben geen toch weinig respect voor het middel.
Dan die irritante 'vrienden' die rond de salvia gebruiker zitten, hun snaters staan geen seconde stil. Irritante vragen, irritant gelach, domme geintjes uithalen met de gebruiker.
Door zulke filmpjes word salvia vroeg of laat verboden in de meeste landen.
Hebben we allemaal aan die snotapen te danken dan.
Voor de 'buitenwereld' kan een persoon onder invloed van salvia er misschien wat verward/spastisch/raar uitzien maar de gebruiker zelf maakt tegelijkertijd een diepe onvergetelijke en toch mooie ervaring mee, waarvan je achteraf een lange tijd op een roos wolkje loopt.
Ik vind het niet zo gek dat dit gewoon verkrijgbaar is, mensen die het bewust/verantwoord en met gezond verstand gebruiken en voor de juiste doeleinden kunnen niet bestraft worden door die etters die niet weten hoe ze salvia moeten gebruiken en er de draak mee steken.
Hopelijk blijft het nog een lange tijd verkrijgbaar, vind het 1 van de mooiste ervaringen die je kan hebben. Heb er toch aardig wat van geleerd.
Grtz