Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ten eerste nog een gelukkig nieuwjaar! Ik heb een vraag aan jullie: over een maand is er een leuk techno/deephouse feestje in Luik, België waar ik met 3 vriendinnen heen wil gaan. Hier willen we ook XTC mee naar toe nemen (2 pillen per persoon). Weten jullie hoe streng de controles daar zijn? Ik zag op veel oude fora dat er regelmatig drugshonden rondlopen en dat je best snel gepakt wordt. Maar dat waren berichten van 5 jaar geleden, dus ik vroeg me af hoe het nu gaat Hopelijk kan iemand me er meer over vertellen"
"Ik gebruik zelf eerst 4FMP, niet veel, zo'n 50-60 mg, daarna XTC die ik in kwartjes bij pak. Normaal werd ik van X altijd heel misselijk en wou ik alleen maar zitten, maar sinds ik dit heb ontdekt (4x nu), gaat het beter qua misselijkheid. Zou het zelf niet combineren voor het effect, alleen X is het chillst."
"Hi, Ik heb een vraag over doseren van XTC - Meisje - 20 jaar - 1.74 m - 66 - 70 kilogram Ik ga over 2 weken voor de 3e keer X gebruiken. De eerste keer hadden we pillen van ongeveer 180 mg. In het begin nam ik hier een halfje van, maar ging daarna waarschijnlijk te hard. Voelde me niet fijn, misselijk. Heb me die dag ook niet meer chill gevoeld. De tweede keer hadden we dezelfde pillen. Nu probeerde ik een kwart af te bijten. Dit werd rond 1/3e. Toen ging het wel prima. Maar nog steeds kreeg ik er geen energie van, voelde me niet euforisch ofzo en ik wou alleen maar naar de chill-out en niet dansen (wat ik zelf zonde vind van een leuk festival). Ik voel de X altijd na een kwartier al opkomen en is na 1.5 uur ongeveer al weer uitgewerkt of iig veel minder geworden. Heb die dag trouwens steeds een klein beetje van een pil afgebeten (halve kwartjes - kwartje) en dan ging het even weer lekker maar al snel niet meer. Over 2 weken ga ik weer naar een festival. Hoe kan ik het beste doseren? Heb het idee dat de grens tussen lekker gaan en te hard gaan, heel dicht bij elkaar ligt bij mij. En het werkt, naar mijn idee, sneller uit dan bij vriendinnen. Hopelijk kunnen jullie me helpen met een betere dosering nemen Liefs"
"Hee, Over een maandje is er een leuk festival in een stad, vlakbij mij, maar helaas kunnen mn vriendinnetjes niet mee. Ik vroeg me af of jullie weleens in je eentje naar een festival zijn geweest en hoe dat was. Het lijkt me zelf best lastig om met een groepje mee te gaan party'en.... Liefs"
"Hi Tijdloos, Waarom zou je in het vervolg niet meer alleen gaan? Toch niet helemaal chill? Persoonlijk lijkt het mij best awkward als je in je eentje een beetje rondloopt op een festival en je niet echt kan mengen"