Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + 4FMP Combi vraagje!!!!

XTC + 4FMP Combi vraagje!!!!

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
Bloem1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik zelf eerst 4FMP, niet veel, zo'n 50-60 mg, daarna XTC die ik in kwartjes bij pak. Normaal werd ik van X altijd heel misselijk en wou ik alleen maar zitten, maar sinds ik dit heb ontdekt (4x nu), gaat het beter qua misselijkheid. Zou het zelf niet combineren voor het effect, alleen X is het chillst.
t
toto03Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Mijn vraag is hoe je 4f en x het beste kunt combineren.­ Eerst 4f pakken of x? Ik hoor verschillende verhalen.­ De ene zegt dat 4f een versterker is en dus dat je x eerst moet pakken.­De ander zegt eerst 4f en dat als je daarna x pakt dat tie dan 3x zo hard inslaat ofzo.­ Ik heb op decibel zo dag de after eerst x gepakt daarna 4f ma voelde me ni zo goed.­ Klamme handen heel erg veel zweten, koude rillingen en had het echt teringkoud!.­ Kan iemand me raad geven.­ Ben van plan aankomende zaterdag x en 4f te pakken op roughstate.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Correct me if i am wrong maar Decibel is toch nog geen 3 maand geleden ofwel? Weetje af van de 3 maandenregel/XTC pauze?

Persoonlijk 1 x de combi gedaan en vind de aanslag op je hersenen het niet waard om meermaals per jaar te proberen. Dit is een uiterst toxische combinatie. Als je het echt wil doen en je dus genoeg pauze genomen hebt raad ik je aan eerst 4F te nemen en dan een kwartje X.

Als je geen voldoende pauze genomen hebt raad ik je aan nix te nemen van middelen die op je serotoninehuishouding werken (4F, MDMA,...)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
De beste manier is eerst 4-FMP en dan 3 maanden later MDMA.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
:P nice

Exceptional Insight zei:
De beste manier is eerst 4-FMP en dan 3 maanden later MDMA.
Klik om te vergroten...
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ooit op een afterparty 4-fmp gekregen van een vriend, en een uur later nog een halve pil ingenomen. Mijn hele gezicht begon verschrikkelijk te tintelen en begon te jeuken (Heb gehoord dat die helemaal niet gebruikelijk is, vreemd incident.) en ik heb er niet eens bijzonder veel van gemerkt. Uiteindelijk ben ik maar ultra waus op een bankje gaan zitten in de club waar ik was en een beetje knikkebollen (headbangen wil ik het niet noemen) met de muziek.

Uit mijn ervaring zou ik het dus niet aanraden.
f
frankiedalenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk ben ik al te laat maar ach.

Ik neem altijd eerst 4f en dan kwartje of halfje X bij. Met 4f merk je goed hoe sterk het nog is en komt en gaat niet echt in pieken in mijn beleving dus je merkt zelf het best hoeveel je moet bijnemen en wanneer. Als ik het op tijd bedenk om bij te nemen neem ik een kwartje en anders wat meer naarmate er meer tijd is verstreken. Ik vind dit zelf trouwens echt een geweldige combi, het eerste deel van het feest maak je lekker helder mee, scherper dan met X.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."