#1
Hee,
Over een maandje is er een leuk festival in een stad, vlakbij mij, maar helaas kunnen mn vriendinnetjes niet mee. Ik vroeg me af of jullie weleens in je eentje naar een festival zijn geweest en hoe dat was. Het lijkt me zelf best lastig om met een groepje mee te gaan party'en....
Liefs
Over een maandje is er een leuk festival in een stad, vlakbij mij, maar helaas kunnen mn vriendinnetjes niet mee. Ik vroeg me af of jullie weleens in je eentje naar een festival zijn geweest en hoe dat was. Het lijkt me zelf best lastig om met een groepje mee te gaan party'en....
Liefs