Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen naar festival

Alleen naar festival

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
Bloem1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee,

Over een maandje is er een leuk festival in een stad, vlakbij mij, maar helaas kunnen mn vriendinnetjes niet mee. Ik vroeg me af of jullie weleens in je eentje naar een festival zijn geweest en hoe dat was. Het lijkt me zelf best lastig om met een groepje mee te gaan party'en....

Liefs
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey!


Tja heb het een aantal maal gedaan , echter wist ik dat er bekende waren die ik uiteindelijk terugvond daar. Of inderdaad gewoon in een groepje mengen , indien goede sfeer gaat dat makkelijk is mijn ervaring.

Toch moet ik toegeven dat ik niet meer in me uppie zal gaan in de toekomst :wink:
B
Bloem1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi Tijdloos,

Waarom zou je in het vervolg niet meer alleen gaan? Toch niet helemaal chill?
Persoonlijk lijkt het mij best awkward als je in je eentje een beetje rondloopt op een festival en je niet echt kan mengen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ken best wel wat mensen die er geen probleem mee hebben en die op zo'n feest genoeg mensen ontmoeten. Zeker op feesten waar bijna iedereen aan de xtc zit is contact leggen met vreemden vaak erg makkelijk. Je kunt het gewoon eens proberen om te kijken of het iets voor jou is, maar als je er echt zwaar tegen op ziet kun je het wellicht beter niet doen. Uiteindelijk hangt het heel erg van je karakter af of het wat voor je is of niet. Vaak is het wel zo dat mensen vanzelf veel opener worden wanneer ze alleen ergens naartoe gaan, simpelweg omdat je dan wel 'moet'.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bloem1234 zei:
Hi Tijdloos,

Waarom zou je in het vervolg niet meer alleen gaan? Toch niet helemaal chill?
Persoonlijk lijkt het mij best awkward als je in je eentje een beetje rondloopt op een festival en je niet echt kan mengen
Klik om te vergroten...

Precies wat je zegt , als de sfeer goed is kan je je makkelijk in een groepje mengen naar wens. Echter bij een wat minder goede sfeer zou het wellicht minder makkelijk of leuk zijn.
Loop dat risico liever niet komt het op neer. En is niet nodig , eigenlijk altijd wel iemand te vinden.

Psychedelibee zei:
Zeker op feesten waar bijna iedereen aan de xtc zit is contact leggen met vreemden vaak erg makkelijk. Je kunt het gewoon eens proberen om te kijken of het iets voor jou is, maar als je er echt zwaar tegen op ziet kun je het wellicht beter niet doen. Uiteindelijk hangt het heel erg van je karakter af of het wat voor je is of niet. Vaak is het wel zo dat mensen vanzelf veel opener worden wanneer ze alleen ergens naartoe gaan, simpelweg omdat je dan wel 'moet'.
Klik om te vergroten...

+1 :sunglasses:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben een paar keer alleen naar een (techno) festival geweest. Alle keren heb ik het erg leuk gehad. Ik ben een groot techno liefhebber en ging gewoon heen voor de muziek. In de praktijk heb ik toch gezien dat ik aan het eind van de avond altijd wel met mensen stond en het hartstikke gezellig was. Het ligt een beetje aan je instelling, en wat voor feest het is. Op techno feesten en dergelijke wordt veel XTC gebruikt waardoor iedereen al wat sneller een praatje aanknoopt. Ik heb het niet als ongemakklijk ervaren. Ik heb erg genoten van de muziek en werd niet raar aangekeken. Voordeel is ook dat je met niemand rekening hoeft te houden. Als je even wat drinken gaat halen hoef je niks te zeggen, en je hoeft je niet druk te maken je vriendengroep kwijt te raken. Het is een andere ervaring maar zeker niet minder leuk dan met vrienden te gaan (naar mijn mening).

succes :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."