Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Doseren

XTC Doseren

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bloem1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Ik heb een vraag over doseren van XTC
- Meisje
- 20 jaar
- 1.74 m
- 66 - 70 kilogram

Ik ga over 2 weken voor de 3e keer X gebruiken.
De eerste keer hadden we pillen van ongeveer 180 mg. In het begin nam ik hier een halfje van, maar ging daarna waarschijnlijk te hard. Voelde me niet fijn, misselijk. Heb me die dag ook niet meer chill gevoeld.
De tweede keer hadden we dezelfde pillen. Nu probeerde ik een kwart af te bijten. Dit werd rond 1/3e. Toen ging het wel prima. Maar nog steeds kreeg ik er geen energie van, voelde me niet euforisch ofzo en ik wou alleen maar naar de chill-out en niet dansen (wat ik zelf zonde vind van een leuk festival). Ik voel de X altijd na een kwartier al opkomen en is na 1.5 uur ongeveer al weer uitgewerkt of iig veel minder geworden. Heb die dag trouwens steeds een klein beetje van een pil afgebeten (halve kwartjes - kwartje) en dan ging het even weer lekker maar al snel niet meer.
Over 2 weken ga ik weer naar een festival. Hoe kan ik het beste doseren? Heb het idee dat de grens tussen lekker gaan en te hard gaan, heel dicht bij elkaar ligt bij mij. En het werkt, naar mijn idee, sneller uit dan bij vriendinnen.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een betere dosering nemen :)

Liefs
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Bloem1234.

Bij je eerste paar keren XTC, hoeveel tijd heb je er tussen gelaten?

Voor iemand die 68(pak het gemiddelde :wink:) weegt is een halfje(90mg) inderdaad teveel. Het kan heel erg hard en chaotisch aanvoelen. Een kwartje kan net weer te weinig zijn, probeer het eens met 1/3e? Wacht het af, ga niet constant bijnemen als je niks voelt, dat kan zelfs averechts werken. Dan blijf je maar constant met pieken en dalen kloten, dan heb je nooit echt een lekkere piek. Het geen energie hebben is normaal, daar hebben meer mensen last van, dat ligt niet aan je dosis. Je kunt dit stimuleren door niet te gaan zitten als je er eenmaal inzit, dat is namelijk killer. Aan mezelf merk ik het ook, als ik nou eenmaal ga zitten kom ik niet meer overeind. Hou het bij hooguit 1 pil van 180mg, ga het niet forceren.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verder, als je nooit energie krijgt van XTC zul je dat gewoon moeten accepteren. Ik heb dat helaas ook, ik gebruik daarom nooit meer XTC op een feestje omdat ik er lui van wordt. Zonde van het feestje, dan liever zonder XTC feesten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."