Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha leuk te lezen dat velen spullen kwijt raken... niet handig natuurlijk maar het heeft wel iets komisch vind ik"
"Jaaa ziet er echt goed uit zeg, kan ik je niet inhuren @verwondering? Nice nice!!"
"Het doet me trouwens denken aan zo'n snoezel ruimte wat ze vaak hebben voor geestelijk gehandicapten.. Ben daar stiekem altijd al jaloers op geweest.. Een ruimte vol kussens, ballenbak, knuffels, leuke lampjes, glitters en alles wat je maar kan bedenken.."
"Ola! Ik was zomaar benieuwd wie van jullie a.s. zaterdag naar 909 festival gaat in Amsterdamse bos? Of voor wie er al eens is geweest, wat je ervan vond? En controleren ze streng op bezit van drugs? Ik ben er dit keer voor de eerste keer bij, heb positieve geluiden gehoord over 909 dus heb er zin in!"
"Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan! Psychedelibee zei: Leuk dat je gaat! Misschien ga ik ook, twijfel nog een klein beetje. Ik kan omwonenden tickets krijgen, 25e voor 2 kaartjes. Klik om te vergroten... Hoezo is dat een gekke combi? Ken wel wat muziek van ze maar ik denk niet genoeg om te weten waar het verschil ligt.. sluwe vos relaxte techno en jeff mills harder? Of andersom kokosmakroon900 zei: Oeehhhh Jeff Mills komt zie ik Wel beetje rare combi met sluwe vos. Klik om te vergroten..."
"Fijn zulke ouders Psychedelibee zei: BlijeChick zei: Huuu dat is chill! Tot waar ben je omwonende? Haha, ik woon vlakbij uilenstede dus vind dat ik er ook 'omwoon' ghehehe. En ik zou gewoon gaan! Klik om te vergroten... Geen idee precies tot waar ze je als omwonende zien, maar woon zelf op vergelijkbare afstand van het feest dan jij. Maar ook ik heb die brief niet gekregen hoor, mijn ouders wonen echter zowat aan het bos en kregen daarom wel die brief. Gelukkig houden me ouders niet zo van techno, dus kan ik er gebruik van maken. Klik om te vergroten..."
"Hoe bedoel je, zo kan je ook met je buren omgaan? Ik heb niet het idee dat hier in dit gesprek iemand het over zijn buren heeft gehad? En wat doe je dan zoal overdag op straat MeejheM zei: Ik heb een Roland TR909, dus mijn buren zijn daar helaas vaak slachtoffer van. Gelukkig stellen ze mijn activiteiten in de straat overdag wel op prijs. Dus weinig gezeur gelukkig. Zo kan je ook met je buren omgaan. Klik om te vergroten..."
"Hmm dan volg ik het niet helemaal.. Of heb andere humor?"
"SmartieAndMe zei: BlijeChick zei: Of heb andere humor? Klik om te vergroten... Dit denk ik Klik om te vergroten..."
"Ik heb alleen ervaring met 2cb, maar meestal zorg ik voor fijne muziek. Als je opeens andere 'te heftige' muziek hoort kan ik me echt irriteren of soms zelfs bang worden ofzo haha.. Als er een te diepe bass of het te duister lijkt op dat moment. Verder zoals jullie ook zeggen, kussens kleedjes en chill kleren zijn zeer welkom Kaarsjes doen het ook goed en mooie lampen/schaduwen worden alleen maar meer interessant gedurende de trip. Ik heb zo'n colour lamp maar al zou je die niet hebben komen de kleurtjes bij een normale lamp vanzelf wel voorbij Oja en ik doe het meestal met iemand waar ik me chill bij voel en niet teveel mensen om me heen.. Ahh ik krijg er meteen weer zin in hihi."