Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad."
"Nee dat heb ik nou nooit, maar ik ga ook eigenlijk niet naar bed als het nog werkt. Die hallucinaties komen voor een groot deel door het slaapgebrek. Ik ben militair geweest en als je nachten door moest (lange stukken lopen met veel bepakking enzo na al dagen wakker te zijn), ging je ook rare gezichten zien in de rugzak van je voorganger, beestjes op de grond, wegen die er niet zijn enz. Guppen heette dat (GevechtsUitPutting). Was zelf laatst ook weer een weekendje aan de pep en op zondagavond zag ik steeds mensen langs mn raam lopen (ik woon op 2-hoog). Je weet wel dat die mensen er niet zijn maar toch kijk je steeds hehe"
"LaZeR zei: Hey, Ik heb hier zo brokjes speed liggen, maar versnijden gaat moeilijk ze vliegen alle kanten uit.. tips? Klik om te vergroten... Versnijden? Denk dat je gewoon klein maken bedoelt. Probeer es met een schilmesje"
"gekkegerrit20 zei: hallo.. ik heb even een vraag.. ga je van mdma ok raar kijken?? net zoals je pillen neemt ga je met grote puppillen kijken en uit eindelijk met je kaak schuiven... is dat hier ok mee?? zo ja waar niet mee?? groeten gerwin. Klik om te vergroten... Ja dat is hier ook mee. Fijn he!"
"Hangt van de situatie af, nuchter op een terras in de zon hoef ik geen schultenbrau. Tijdens een weekendje door (op wat dan ook) maakt het me geen zak uit, als er maar alcohol in zit"
"Mensen zijn gewoon verzorgder dan 50 jaar geleden. Toen gebruikten ze geen deo, droegen ze oude versleten kleding en wassen deed je met koud water bij een wasbak. Een beetje zoals het er nu nog steeds aan toe gaat in Arabische landen en delen van Oost-Europa."
"Klinkt wel heavy. Misschien was het ook zwaar omdat je het niet gewend bent? Sowieso kan een come-down de ene keer zwaarder zijn dan de andere keer. Was verder het gevoel wel relaxt? Of niet echt bijzonder. Ben wel benieuwd naar dit goedje."
"Ik weet niet of hier mensen zijn die van Frenchcore/Tekno/UK Hardcore houden maar dit is voor liefhebbers in die catagorie zeker een must: Frea-X 15-05-2010 23:00-06:00 Het Kasteel Alphen a/d Rijn Line up: Pattern J Cemtex Psiko Labo 14 Bryan Fury Tripped Melvin Tegno { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Okee Vorig jaar in Utrecht ook geweest?"
""