#1
Geen vragen meer, je kan hem sluiten. Bedankt voor de hulp ![:)]()
Pillen moet je altijd laten testen bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl). Een logootje is misleidend, je hoort vaak dat een bepaald logo een bepaalde hoeveelheid MDMA bevat maar als een producent besluit een nieuwe serie pillen te maken met hetzelfde logo kan hij besluiten ze sterker of minder sterk te maken.Bigbos zei:Welke pil moet ik nemen?
SmartieAndMe zei:Hi welkom op het forum![]()
Buiten doen kan niet zo veel kwaad, als je maar oppast als het warm is buiten. XTC kan er voor zorgen dat je oververhit raakt als je er verkeerd mee omgaat. Als je het rond deze tijd doet kan het niet zo veel kwaad, maar als het 30 graden is buiten kun je snel te warm worden.
Verder heeft het als je het mij vraagt niet veel voordelen om het buiten te doen. XTC is niet echt een tripmiddel. De meeste mensen gebruiken het op feestjes of thuis. Ik persoonlijk vind het het chillst op de bank thuis met wat vrienden, lekker muziekje aan en chillen.
Pillen moet je altijd laten testen bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl). Een logootje is misleidend, je hoort vaak dat een bepaald logo een bepaalde hoeveelheid MDMA bevat maar als een producent besluit een nieuwe serie pillen te maken met hetzelfde logo kan hij besluiten ze sterker of minder sterk te maken.Bigbos zei:Welke pil moet ik nemen?
Nintento's van 220mg staan prima bekend, toch moet je ze dus even laten testen voor de veiligheid.
Voor doseren kun je uitgaan van totaal 1-1,5mg per kilo lichaamsgewicht. Zo blijft de schade beperkt. Als je dan dus 60 kilo weegt is het aan te raden niet meer dan 90mg op een avond te gebruiken. Het best kun je beginnen met ongeveer 50mg als je onervaren bent. Een kwart nintendo is dus prima als ze echt 220mg bevatten.
Veel plezier!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."