#1
Hoi, ik ben nieuw op het forum en vroeg me iets af. Ik ben van plan om rond mei een paar wietplanten te kweken op mijn balkon. Ik heb gezocht naar een plant die niet al te lang werd, snel geoogst kon worden, goed bestand was tegen het weer in Nederland en tegen schimmels, en natuurlijk genoeg opbrengst had. Nu heb ik er twee gevonden, namelijk de AutoFrisian Dew (Dutch Passion) Gefeminiseerd en de Blue AutoMazar (Dutch Passion) Gefeminiseerd. Ze schijnen op hun hoogst rond de 100cm te worden en ik heb er een aantal goede dingen over gelezen. Heeft een van jullie er misschien ervaring mee? Of weet een van jullie een (of meerdere) andere goede plant(en)?
Bigbos
Bigbos