Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha lachen ja.. goeie gesprekken met jezelf! Je weet het van jezelf dat het kan gebeuren, dus ach.. je moet het maar accepteren he hahah. Misschien is het een idee om het maar gewoon op tafel te gooien dat je in zeeeeer vage toestanden tot zulke acties in staat bent. Wellicht dat anderen ook erg vaag zijn. Mochten ze raar reageren... tsja.. misschien had je het wel gewoon tegen hun, en de schijn ophouden ja. Geloof in ieder geval altijd in jezelf! Je kunt tenminste plezier maken voor 2!"
"In het begin van MDMA gebruik, beviel dat zeer goed. Misschien dat ik het 'te vaak' heb gebruikt en een keer een iets te grote hoeveelheid MDMA gehad.. En dat laatstenwas geen pretje!! sindsdien heeft mijn lichaam daar een grotere afkeer tegen. Metname de dagen naar het gebruik van MDMA, zit ik niet lekker in mijn vel. Mijn lichaam (en geest) is dan uitgeput. Met pilletjes nooit problemen gehad, dus mijn lichaam begint bijwijze al te springen als ik er aan denk"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z1OocSNyACc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Hallo Ik heb sowieso standaard een blaas probleem. En weet daardoor wel wat trucjes. De beste tip is.. op tijd naar de wc! Heel vaak ontvang je de eerste prikkel(s) niet wanneer je moet plassen als je onder invloed bent. Daardoor groeit je blaas, en verkramp je de blaassluitspier (jaja, je blaas heeft er gelukkig ook 1). Hoe langer je onbewust wacht, hoe meer die verkrampt. Ook is je houding erg belangrijk. Voorover zitten is funest voor je blaas als die aardig vol is. Beste is beetje achterover leunen/zitten, in iedergeval ontspannen houding. Wanneer ik nuchter ben, en het probleem heb is het belangrijk op dat moment veel te drinken. Bij mij wordt het Met xtc drinken problematischer naarmate effect van het snoepje. Toch proberen 2 glazen te drinken (ik doe het liefst water met heel klein scheutje ranja om het weg te krijgen), en dan na een half uur ongeacht of je kunt, na de wc. Door de vocht gaat je blaas opnieuw een prikkel krijgen. Verder helpt het door een tekst te lezen. Door je minder te focussen op je blaas, is de kans groter dat je ontspant. Je moet niet hard op gaan praten of zingen.. Want dan span je de spier ook aan. Als je op een feest bent, is lezen een stuk gecompliceerder. Ik doe dan mijn ogen dicht.. en probeer te voelen hoe mijn lichaam voelt (hier moet je gezien de drugs ook mee uitkijken hahaha, anders zit je uur op de wc). Paar keer in en uit ademen. Als je voelt dat je blaasspier iets ontspant, denk ik aan een favoriete tekst en probeer de tekst in mijn hoofd op te lezen. Nog een tip.. klinkt raar.. maar in ademen en bij uitademen pssssssssssssssjjjjjjjjjjjt fluisteren. Als je thuis zit, helpt douche vaak erg goed. Je moet gewoon dingen doen die je blaas doen ontspannen! En sjah.. ook dan kun je nog in het spelletje welles/niettus kunnen plassen. Maar daar heb ik dan weer mijn eigen hulpmiddelen voor! Succes en bovenal, veel plezier met de momenten waarbij je gewoon kunt pissen! Groetjes Bietje uit zwolle"