Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@lalaliesss Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen... ik denk dat zijn arts heus wel weet wat hij zegt en doet. Sterkte Raver, ik hoop dat het iets gelukt is met wat slaap. Gelukkig is deze week bijna om. Aftellen tot maandag"
"Dit ook zéker aan je arts voorleggen straks. Wat een ellende hou je taai, ik hoop dat hij een tussen oplossing voor je heeft. Dit lijkt me het zwaarste wat er is"
"Succes voor dadelijk Raver, en Take Care !"
"Nog een dag te gaan, en na morgen gaat het alleenmaar nog beter! Ik geloof ik kan mij niet herhinneren dat ik zo blij ben dat het maandag is Maar in jou geval natuurlijk wel! Moet je nog eigen g meenemen morgen naar de detox? Ik zelf zou alles wat overblijft na morgenochtend de deur uit doen. Op naar een g -vrij leven! Verder onwijs knap hoe je je erdoorheen hebt geworsteld."
"Dat hoop ik ook? Mij heeft het ook helaas na maanden clean zijn in zijn greep gehad. Ondanks de nare ervaringen die Raver en anderen hier ook gedeeld hebben. Zo kan ik lang clean blijven, maar opeens voor de bijl gaan. Ik gebruik sinds gisteren de laatste 5 dagen van het Diazepam schema uit een stukje wat iemand ooit eerder heeft gemeld. Veel hoge dosissen heb ik gelukkig niet nodig het helpt goed en ik bouw het netjes af. Zonder Diazepam heb ik onwijs lopen trillen vrijdagnacht. Waarom ik toch weer voor de bijl ben gegaan? Ik zou het niet weten. Een heerlijk gevoel is het, wat telkens de boel erger maakt bij mij tot aan ellende toe. Wel eindelijk weer wat geslapen. Met andere woorden, mijn teller gaat ook weer op “0” Wel is mijn eetlust echt 0,0 momenteel."
"Fijn te lezen dat je niet de enige bent. Al lijkt het er verdomd veel op. Sterkte!"
"Klopt inderdaad"
"Heel eerlijk, durf ik het je echt niet te zeggen. Ook omdat je al aangaf al lang Diazepam slikt. Klote hoor, sterkte"
"Raver, succes voor morgen !!"
"Netjes! Ik herken mezelf hier ook wel in. Nuchter blijven kan lang goed gaan, maar ineens weer trek in ghb, of als dat er niet is drank op momenten dat het kan. Of andersom. Vermoeiend, en zeker niet makkelijk om er zo goed als een punt achter te zetten, voor mij althans. Maar ook ik ga ervoor. Succes Raver! En post je zo nu en dan, als dat mag van daar?"