Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb precies hetzelfde. Ik was zo verschrikkelijk bang ik voelde me de hele tind out gaan maar toch weer niet me huid zat onder de rode plekken heb uren in paniek gezeten uiteindelijk naar de dokter gegaan die lachte het wat weg. Zat daar natuurlijk helemaal koekwaus. Maar toen naar mn hart geluisterd en werd toch doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Toen werd het ook wel weer minder maar dacht echt dat ik dood zou gaan. Maar ik herken je verhaal heel erg. Dagen erna ook heel erg last gehad van dromen enc. Achteraf zat er bij mijn speed 4fmp.... miss dat het bij jou ook geweest zou kunnen zijn"
"Ik heb een paar vragen wat betreft speed. Mijn vriend heeft 1 x een heftige psyhose gehad van speed. Hij had er na nog last van een nasleep.. ( kan iemand mij vertellen hoe dit ontstaat en wat de nasleep is. Hjj kan het zichzelf niet meer herinneren. Alleen dat hij moe was. Maar er was nogmeer maar dat herinnert die zichzelf niet. De psyhose zelf wel. Hij is nog steeds van meing dat er op dat moment echt een levensbedreigende situatie was en ook had hij achtervolgingswanen aggressie . Niet echt aanspreek baar. Kortom een hel voor hem. Het heeft maar een paar uur geduurt gelukkid. Tijd erna heeft hij iets soort gelijks ervaren maar hij voelde het aan maar heeft op een of andere manier niet doorgezet. Denk persoonlijk dat de 2e x een paniekaanval was en dan in combi met xtc en pep.... tsja. Nu vroeg ik mij ook af. Zou je wat over kunnen houden als je een psyhose gehad heb van die psychose? Afgezien dat je meer kans heb om het weerbte krijgen zijn er nog andere dingen? Nu vraagje voor mij . Als ik speed of sos gebruik word ik evht heel erg lui. Kom niet meer van de bank heel chill. Maar als het dan begint uit te werken en ik moet naar de wc om te plassen gaat alles tintelen en draaien. Moet regelmatig ook overgeven. Maar ben niet misselijk voel me gewoon prima. Ik gebruik zelf ook niet veel. Gewoon met mate. Zou ik dan gewoon een slechte maag hebben? Het is ook echt pas veel later als dat ik t lijntje zelf genomen heb. Soms 2 3 uur later uit t niks. Tijden het praten komt het gewoon omhoog. Dus geen last van misselijk. En drink alleen maar aanmaaklimonade of water. Want mer frisdrank ga ik gegarandeert over me nek. Maar het gebeurt niet elke keer als ik wat op heb. Ben benieuwd of jullie antwoorden voor me hebben. Kort samen gevat 1.Wat is de precieze nasleep na een speedpsygose (of drugs psyhose) 2.Hoe ontstaat het en hoe word het getriggerd? 3. Kan je iets overhouden aan een psyhose en dan bedoel ik niet datje erin blijft hangen. Maar andere dingen. 4. Overgeven?? Heeft dat ook een oorzaak?"
"Ik doe t zo: zodra de come down begint lekker een alprazolam nemen die haalt de scherpe randjes van je dip af. Of je heb helemaal geen dip zoals ik dan alleen heerlijk lui. Hierdoor kan je eventueel nog wel even lekker genieten van de vaagheid en slap ouwehoeren evt een douche pakken. Als ik wil gaan slapen neem ik 2x 20 mg temazepam . Rook nog een peukie en ga op bed liggen. Je voelt je lekker zweverig misschien gaat t een beetje tintelen. Binnen 15 min lig ik wel tussen de 5 en 8 uur in coma. Word ik toch eerder wakker pak ik nog een alprazolam als ik me brak voel smoothies maken en gezond eten en vooral lekker op bed liggen. Geen dip en geen plafonddienst"