Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeerlijke eerste ervaring met 5mapb

Heerlijke eerste ervaring met 5mapb

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ben echt verbaasd! Ik zit nu nog lekker na te genieten. Echt lekker spul zeg!! Daar ga ik maar eens een voorraadje van aanleggen. Maar 50mg was echt nice. Ik ben qua inslag van xtc wel wat gewend, maar dit leek wel heftig met zo’n kleine dosis.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biancie zei:
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Klik om te vergroten...
Lekker genieten en goed om te lezen!
Wel bijzonder bij zo’n vrij lage dosering.
Have fun 🤩
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Biancie zei:
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Klik om te vergroten...
Ja ik vind 5-MAPB en MDA best op elkaar lijken. Het is wat meer mellow en in jezelf gekeerd, maar heel geschikt om heerlijk weg te chillen op de bank en een empathische band met jezelf en/of muziek aan te gaan.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja heb er echt van genoten, en muziek erbij is echt geweldig.. Ik heb gelijk weer nieuwe besteld. Ik heb ook nog 6-abp liggen, die ga ik ook zeker proberen
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Biancie zei:
Vanmiddag rond 16:00 uur heb ik voor het eerst een pellet van 50mg 5-mapb genomen. 50 mg, maar wat een heerlijk spul is dit!!! Ben verbaasd over de enorme sterke werking.

Na ongeveer 40 minuten begon er wat te komen, maar ik was een beetje onrustig. Niet erg, gewoon te doen en even ondergaan. Daarna merk ik dat enorme lekkere love gevoel, dat heb ik bij xtc al heel lang niet meer gevoeld. Dus dat is heerlijk!

Ik voel me blij, ben zelfs een beetje geil geworden. Het voelt alsof er een warme deken over mij heen ligt, lekker!! Voor nu ga ik even verder genieten van dit heerlijke goedje… Ik ga lekker!
Klik om te vergroten...
Zo leuk te horen Biancie dat we zelf ook gelijk 5-MAPB hebben besteld. Bedankt voor de tip!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe zit het met de kater van dit middel aangezien het waarschijnlijk ook wel wat sero slurpt? Zou het graag ook eens bestellen maar ben wat terughoudend met serotonineslurpers door de kater en dip vooral.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Hoe zit het met de kater van dit middel aangezien het waarschijnlijk ook wel wat sero slurpt? Zou het graag ook eens bestellen maar ben wat terughoudend met serotonineslurpers door de kater en dip vooral.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf geen katers gehad na het gebruik van 5-mapb. Ik heb het ondertussen een stuk of drie keer gebruikt. Alleen de laatste keer werd ik enorm misselijk.. Maar ik had best wat alcohol gedronkem vooraf, en ik denk dat dat geen goede combi was. Maar ik heb geen katers gehad. Moet wel zeggen dat ik voldoende heb aan 50 mg, en eigenlijk niet bijpak
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Zo leuk te horen Biancie dat we zelf ook gelijk 5-MAPB hebben besteld. Bedankt voor de tip!
Klik om te vergroten...
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biancie zei:
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Klik om te vergroten...
Hoe vaak gebruik je dit achter elkaar?
Het is net als met Mdma en andere serotonine slurpers belangrijk om pauzes in acht te nemen.
Zoals @SneeuwStorm al schrijft is 8-10 weken een goed advies om in acht te nemen. Langer mag altijd natuurlijk.
Doe voorzichtig. Als je te vaak gebruikt sluipen er langzaam vervelende en langdurige bijwerkingen in en ontstaan klachten die je echt niet wilt.
De magie is dan ook snel verdwenen.
Ik begrijp je enthousiasme en heb dat zelf ook gehad en nog wel eens. Maar ben blij met de adviezen hier, want die kloppen echt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biancie zei:
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Klik om te vergroten...
Denk je wel een beetje aan je "serotonine pauze"? 5-MAPB zorgt voor een sterke afgifte van o.a. serotonine en remt de heropname. Anders ook even de DF zoekfunctie gebruiken. Ik zou 8 tot 10 weken pauze houden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biancie zei:
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Klik om te vergroten...
Als je zo vaak achter elkaar blijft gebruiken dan gaat het niet lang duren eer je een kater gaat krijgen. Aangeraden met dit soort middelen is 3 maanden pauze.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biancie zei:
Heb je het al geprobeerd?? Ik ga vrijdag weer feesten :) Maar van te voren ga ik geen alcohol meer drinken, ik denk dat ik daar enorm misselijk van ben geworden de laatste keer 😂😂
Klik om te vergroten...
Ik heb er zelfs een klein trip report van geschreven 😀: Onderwerp 'Eerste keer 5-mapb - succes!' https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-5-mapb-succes.74182/

Vrij succesvol, maar laatste berichtje geeft wel een beetje kanttekening.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Als je zo vaak achter elkaar blijft gebruiken dan gaat het niet lang duren eer je een kater gaat krijgen. Aangeraden met dit soort middelen is 3 maanden pauze.
Klik om te vergroten...

Ja we gaan er inderdaad ook wat meer tijd tussen laten zitten. Maar ik heb eigenlijk nooit geen kater. Er waren tijden dat we elk weekend xtc pakten, maar nooit geen kater. Maar goed, het is niet gezond en niet slim. Vannacht weer ff flink gefeest met 5mapb, maar vanaf nu laten we er drie maanden tussen zitten. 😃
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Hoe vaak gebruik je dit achter elkaar?
Het is net als met Mdma en andere serotonine slurpers belangrijk om pauzes in acht te nemen.
Zoals @SneeuwStorm al schrijft is 8-10 weken een goed advies om in acht te nemen. Langer mag altijd natuurlijk.
Doe voorzichtig. Als je te vaak gebruikt sluipen er langzaam vervelende en langdurige bijwerkingen in en ontstaan klachten die je echt niet wilt.
De magie is dan ook snel verdwenen.
Ik begrijp je enthousiasme en heb dat zelf ook gehad en nog wel eens. Maar ben blij met de adviezen hier, want die kloppen echt.
Klik om te vergroten...

Ja jullie hebben ook helemaal gelijk. Ik vind het allemaal veel te leuk 😂😂😂 Dit was even de nieuwigheid van de 5mapb, nu gaan we ons netjes aan de drie maanden regel houden. Want het is gewoon niet goed natuurlijk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biancie zei:
Ja we gaan er inderdaad ook wat meer tijd tussen laten zitten. Maar ik heb eigenlijk nooit geen kater. Er waren tijden dat we elk weekend xtc pakten, maar nooit geen kater. Maar goed, het is niet gezond en niet slim. Vannacht weer ff flink gefeest met 5mapb, maar vanaf nu laten we er drie maanden tussen zitten. 😃
Klik om te vergroten...
Geen kater merken betekent niet dat er geen kater en schade is. Maar goed dat je je aan de pauzes gaat houden. De gevolgen van misbruik van deze middelen zijn niet mis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."