Ja, mijn eerste 5-mapb ervaring viel ook wat tegen, maar krijgt nog wel een herkansing.
Leuk om weer eens een enthousiast report hierover te lezen.
Het stofje an sich is eigenlijk vrij braafjes en waarbij de setting, intenties, minstens zo belangrijk zijn, dan enkel en alleen voort gestuwd worden door 5-mapb, wegens gewoon niet potent genoeg. Maar het was ware flop, mijn (onze) 1ste ervaring, ondanks de nodige info en subjectieve ervaringen te hebben doorgenomen. Om zo al vooraf in je hoofd, reeds te weten en beseffen, wat je zou mogen/kunnen verwachten en geen stim is die jou zelf volledig meeneemt en leidt.
En zo zorgde ik vr de knusse, cosy, intieme setting en kwamen mn vriendin en vriend aan en bij betreden woonkamer, zeden ze, ooow hoe gezellig met perfecte balans kleurrijk-gedimd en ofcourse heerlijk riekende wierook, Satya Wierook Dragons Fire Agarabatti en Heart Chakra wierook. Ook zeker muziek maar, als wijze van doel, ergens een of meerdere gevoelige snaren te raken en met uitgangspunt, om tot fijne, filosofische, boeiende, emotionelere, empathische conversaties te komen, open boek, in knuffel-modus, genieten van elkaar.
Maar eeh, schrap de 2 zinnen hierboven maar volledig, want dit was zo verwaarloosbaar subtiel na dikke 3u, een lichte onset en come up, die hier bleef steken en 0 boeiends bleek en dit ondanks de zowat perfecte setting.
Toch voor ik en mn vriendin, want andere vriend, de wat sobere ivm ons, was net toch wat losser en bij hem evolueerde da wel merkbaarder, omdat ie v zichzelf eerder de koele kikker is, beredeneerd, toekomstgericht, tegenovergestelde van impulsief, hard, echt zowat tegenovergestelde van ons 2, ook al ben ik veel van mn empathische pluimen verloren. Dus vroegen hem ook, merkt gij iets deftig qua gevoel, beleving en, ja zijn manier v praten en blijer overkomen, bleek het bij hem wel wat te doen, misschien door het grote contrast dat opvallender is, hij in nuchtere status en nu getroffen door entactogene, sociale en happy gevoel, ook al minimaal.
Maar voor mezelf en vriendin een totale flop.