#1
Ja, mijn eerste 5-mapb ervaring viel ook wat tegen, maar krijgt nog wel een herkansing.Lekker! Ik heb het ooit 1 x gebruikt maar vond het niet zoveel aan!
Leuk om weer eens een enthousiast report hierover te lezen.
Ja, mijn eerste 5-mapb ervaring viel ook wat tegen, maar krijgt nog wel een herkansing.Lekker! Ik heb het ooit 1 x gebruikt maar vond het niet zoveel aan!
Het stofje an sich is eigenlijk vrij braafjes en waarbij de setting, intenties, minstens zo belangrijk zijn, dan enkel en alleen voort gestuwd worden door 5-mapb, wegens gewoon niet potent genoeg. Maar het was ware flop, mijn (onze) 1ste ervaring, ondanks de nodige info en subjectieve ervaringen te hebben doorgenomen. Om zo al vooraf in je hoofd, reeds te weten en beseffen, wat je zou mogen/kunnen verwachten en geen stim is die jou zelf volledig meeneemt en leidt.Ja, mijn eerste 5-mapb ervaring viel ook wat tegen, maar krijgt nog wel een herkansing.
Leuk om weer eens een enthousiast report hierover te lezen.
Vandaag voor het eerst 5-mapb geprobeerd en dat is zo'n succes dat ik het beter met iedereen deel.
Eerst de situatie: mijn vrouw en ik zijn na een lange periode van geen gebruik weer in de weekenden aan de pep gegaan. Vroeger van alles veel gedaan (geen RC's, dat was nog niet zo gangbaar), echter door wat stomme acties werken xtc/mdma bij mij niet meer goed. Wel een soort van waus en klappertanden, niet meer dat warme verliefde gevoel. Mijn vrouw wordt ziek van mdma, zo'n twee dagen later. Maar dan ook erg ziek. Pep hebben we buitenom gekraakt zijn en door de week wat extra moe geen last. We kletsen graag de hele nacht en hebben straffe seks voor meerdere uren.
Nu dan de 5-mapb:
Half 9 hebben we anderhalf x 50mg per persoon genomen. Het was wel eventjes wachten voordat ie opkwam. Bij m'n vrouw rond kwart over 9, bij mij half 10. Eerst wat vlagerig heerlijk warm gevoel in mijn buik.... is het echt??? .... Yes! Ik word weer ouderwets heerlijk waus!!!
Mijn vrouw gaat ook lekker. Niet te straf, beetje kauwen en het seksen ging daarnet ook heerlijk. Geen mini-pik en heerlijk gevoel. Ook mijn vrouw kan heerlijk komen, ben ondergespetterd!
Om 11 uur / half 12 hebben we ieder nog een halfje bij genomen en ook die kwam weer lekker in. Nu aan het genieten, typen en ondertussen kletsen.
Hoe de kater gaat worden en of er nog meer leuke dingen gebeuren vanavond laat ik nog weten.
Vooralsnog experiment geslaagd!
(Gelijk maar een lading bestellen voordat het niet meer kan! Geen idee hoe de nieuwe regels gaan uitwerken..
Haha know that feeling, ni mé oldskool pep, maar bij 4-FMA, 6-APB en 3-FA, ben ik vb van avond ervoor 22u aan de stims, dag erna zo klaarwakker, denkt ge tegen late avond, gaat de slaap me overvallen, mr nada en indd mag ik Bromazolam of Pyrazolam nemen, geeft da mij vaak een chill, ontspannen, maar totaal geen moe gevoel.Wakker liggen, ook met een bromazolam na twee dagen heerlijk aan de pep te hebben gezeten in fijn gezelschap 💫
Voor ons was het prima zo. Juist dat entactogene/euforische was het gevoel dat ik van xtc niet meer krijg. Ik heb dat echt gemist haha. Prima voor het seksen in elk geval. We hebben met rc's nog geen verdere ervaring, deze viel reuze goed. We doen anders vaak pep, maar we willen graag wat vaker iets anders nemen.@StraffeNeel goed dat jij 5-MAPB wel als lekker hebt ervaren. Ik vond het veeeeel te soft/pover. Ik had me reeds ingelezen, dat het beduidend minder energy geeft en vooral meer entactogene/empathische werking. Was 100mg oraal in knusse setting met vriendin en vriend.
Vd energy had ik geen wow verwacht, mr toch wel iets, mr was te nihil, echt zo teleurstellend. Daarnaast vond ik de entactogene en euforische werking ook zo teleurstellend, echt loom gevoel, vastgeplakt in de sofa, dat ik na 3u, 130mg 4-FMA had bijgenomen.
Misschien er ook mee te maken, omdat ik vergelijk met stims zoals MDMA, 4-FA, 6-APB, 4-FMA, 3-FA 3MMC, waarbij allen energy, euforie en entactogene werking hebben, de één pure high energy, de ander deze energy + duidelijke entactogene en euforische effecten en andere dan weer chiller qua energy, maar dan duidelijk über sociaal, empathisch.
Zelfs 3CMC (wat ik als vrij softe stim bestempel) gaf me in setting met beste vriendin (ex-lief), lekker sociaal en empathisch gevoel, eerst praten en kon ook goed luisteren (niet evident vr mij) n werden meer klef n intiemer en da voelde zeer aangenaam.
Maar alleen of op party/rave is 3CMC ook gewoon te min se en combineer ik dit met 3-FA.
Die 5-MAPB, ook nog is met 150 en 200mg gedaan, tuurlijk voel je wat, maar was duidelijk, te licht bevonden en zit voor mij zelfs onderaan de stim-ladder, zelfs 4F-MPH (rilatine rc), weinig recreatieve stim, staat hierboven, omdat het in zijn klasse/categorie gewoon z'n ding doet.
Heb hier elders mijn eerste ervaring met 5-MAPB gedeeld, denk ergens oktober '22.
Toch verrassend hoe stofjes zo subjectief, totaal andere werking oplevert.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."