Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom ging niet lekker

Kratom ging niet lekker

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor de tip! Voorlopig neem ik het even niet meer, maar wie weet geef ik het nog een kans. Juist omdat er ook zoveel positieve ervaringen zijn. Ik ben gek op het gevoel van euforie bij middelen, en dat is echt waar ik naar op zoek ben.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanx voor je reactie! Ja ik twijfel sowieso of ik wel de juiste heb gekocht. En misschien ben ik er wat gevoeliger voor idd. Mijn favoriet is en blijft XTC, maar bij mij zie je die grote stuiters nog zo lang, de dagen daarna. Dat maakt me toch altijd een beetje zenuwachtig, bang dat mensen het zien.
Maar wie weet geef ik het nog een kans, maar dan van een goede vendor.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal!
Na veel gefeest te hebben met xtc en ghb, was ik geïnteresseerd geraakt in Kratom. Veel over gelezen, en gisteren heb ik bij de smartshop van het mer Kratopia, de groene Meang Da gekocht..

20:18 uur / Op de verpakking stond een standaard dosis van 4 tot 5 gram. Ik dacht ik speel op safe, en neem netjes 2 gram. Ik had het ingenomen met chocolademelk om de smaak te maskeren. De smaak viel me niet echt tegen eigenlijk.

Denk dat ik na een half uurtje wat begon te voelen, beetje Ghb gevoel, want ik merkte het ook op mijn maag. Dat is ook wat ik helemaal niet prettig vind aan ghb. Al snel merkte ik dat het intenser begon te worden, maar toen kwam ook de duizeligheid. Mijn benen werden zwaar, ik begon te zweten en mijn hartslag ging duidelijk omhoog.

21:10 / Nee ik voel me echt niet fijn, ik wil dit stoppen. Ik besloot wat te eten, in de hoop dat ik het gevoel kon stoppen.

Uiteindelijk voelde ik me pas om 00:30 weer wat beter. Mijn voeten waren hartstikke koud constant, dus ik vermoed dat mijn bloeddruk ontzettend laag is geworden door de kratom. Voor mij echt geen fijne ervaring, en aangezien dit de reactie was op een minimale dosis, zou ik het niet snel nog een keer proberen.

Hebben jullie ook slechte reacties gehad op Kratom?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen ervaring met deze Kratom soort. In lage dosering zou hij een oppeppende werking moeten hebben. De hoge hartslag en duizeligheid herken ik. Maar kreeg er dan ontzettende koppijn bij. De rest van de verschijnselen herken ik niet. Het kan zijn dat je niet tegen Kratom of deze soort kan. Het kan eenmalig niet lekker zijn gevallen. Of je kunt verkeerde Kratom hebben gehad.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij Kratom is het heel belangrijk dat het vers is. Ik heb wel eens een klein zakje bij de de smartshop gekocht die nog 2 maand houdbaar was. Dat werkte nauwelijks nog. Hetzelfde merk en soort met nog 2 jaar houdbaarheid werkte heel goed. Toch blijft de houdbaarheidsdatum maar een indicatie. Je weet niet hoe oud het poeder al was voordat het van bulk naar klein werd verpakt. Of dat een soort die slecht verkoopt opnieuw is verpakt. Het blijft een natuurproduct en dat maakt het heel lastig. Ik heb daarnaast ergens gelezen dat er ongewenste effecten kunnen optreden wanneer er bladnerven in je Kratom zitten. Ik heb wel eens een zak gehad waar ik echt ziek van werd. Die heb ik uiteraard weggegooid. Je zou eens een testpakket kunnen kopen. Hier zitten kleine hoeveelheden van meerdere soorten in. Dan kun je uitvogelen welke soort bij jou past.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je de volgende keer XTC neemt, dan zou je van tevoren een flinke dosis magnesium kunnen nemen. Zelf ervaar ik dat ik dan minder grote pupillen heb en niet zo erg loop te kaakschaatsen. Ik neem het een uur voordat ik XTC neem. Zodat de magnesium de opname van de XTC niet remt. En als de XTC is uitgewerkt neem ik het ook. Dat is mijn manier, maar er zijn hier wel mensen die weten hoe je het precies moet toepassen.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ga ik zeker eens proberen! De moeite waard, lijkt me. Verder heb ik nergens last van na XTC, alleen slaap ik de hele dag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAutist zei:
Zelf ervaar ik dat ik dan minder grote pupillen heb
Klik om te vergroten...
Dat komt niet door de magnesium.
Minder kaakklem kan wel kloppen, het verlicht spierspanning.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."