Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gNuxx zei: paddo's is natuurlijk? melatonine is chemisch? Klik om te vergroten... Dat argument hoor ik vaker, maar volgens mij kan je het ook andersom benaderen. Psilocybine is een lichaamsvreemde stof die zich hecht aan de serotoninereceptoren, terwijl melatonine de heropname van een lichaamseigen stof remt. Vanuit dat perspectief is melatonine dus eerder lichaamseigen dan psilocybine."
"DrippTone zei: Ik vind de term de denker een beetje verkeerd gekozen, het gaat in deze om het ego wat ik zelf een passender benaming vind. Want wie zegt wat denken is, en of je niet kunt denken met die hogere intelligentie. Volgens mij zijn er een aantal boeken die het allemaal wat beter verwoorden, zelf zal ik er in ieder geval niet aan beginnen. Je kunt zeker weten je bewust worden van je ego, ook zonder middelen(paddo's oa). Ik ben mij bewust van mijn ego. Maar misschien is het een idee dit topic te verplaatsen naar het subforum General Chat, aangezien dit niet echt drugs betreft maar een discussie over een bepaalde gedachte. Klik om te vergroten... Dit gaat niet over het zweverige "ego loslaten" volgens mij. Dit gaat over het rationeel benaderen van emoties, niet over het onderbewustzijn ontdekken."
"Heroïne. Ik verbaas me hoe normaal ik opeens ben onder invloed."
"Petrovic zei: Berbatov zei: Heroïne. Ik verbaas me hoe normaal ik opeens ben onder invloed. Klik om te vergroten... Wat is er anders? Nog dagelijks gebruik of? Klik om te vergroten... Wissel het af met andere drugs soms. Maar dat is allemaal minder."
"Wiet en nog een beetje hero."
"Heroine."
"Volgens mij is alles wel een beetje uitgewerkt nu. Even wat GHB zo."
"Deeps is gewoon diepe shit."
"Coke en hero."
"Ik vind het woord medicijn komisch. Die MAPS proberen van elke drug positieve kanten te zoeken maar dit is een lachertje. Ik zie het al voor me dat iemand die hoofdpijn heeft even een portie paddo's neemt voordat hij naar zijn werk gaat."