Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ruuupert zei: Dus elke dag zegels genomen voor n week bijnna vanacht dronken in het gras gaan liggen t wasd helderr 25 x bromazepam er in en nog 3cmc en toen al me zegels genomen ik denkn 5x 150mg Dat werkt dus nog wel nu paar dagen pauze dinsdag weer een van 150 denk ik zo Klik om te vergroten... Ruupert, het lijkt mij het beste om hulp zoeken voor dat extreme drugsgebruik. zeker Benzos zijn een hell om af te komen.ben zelf een jaar+ verslaafd geweest aan bromazolam en kan je vertellen, het nuchtere leven is veel beter! succes!"
"Ransje zei: Ben dus beetje opzoek naar uppers, bij psychedelische drugs wil ik eerst wat meer ervaring opdoen met lsd en paddo’s voordat ik het grijze gebied van RC psychedelica betreed, vind dit namelijk een beetje sketcy. Heb ondertussen al wel 5 goede 2cb ervaringen gehad dus wil binnenkort de stap naar lsd maken. Klik om te vergroten... Om eerlijk te zijn denk ik dat de 1x-lsd serie minder sketchy is dan alle stimulansen die er op die site verkocht worden… pas op met rc’s… ECHT"
"Bromazolam! Pas wel op want een pil is meer dan genoeg"
"Van normale ket heb ik ong 600mg nodig om wat te voelen… heeft die tolerantie effect op die van OPCE of een andere disso?"
"Gelukkig wel! Ik heb keta ongeveer een jaar misbruikt, nu doe ik keta een keer in de maand als een soort zelf therapie wat overigens minder goed werkt omdat ik lastig in een k-hole kom. Nu zoek ik iets als OPCE.. wat mij toch een hole gevoel kan geven."
"Dirkjan zei: 600mg? Gast, dat is echt wel hardstikke veel hoor! Ik kan op die dosering achterwaarts heen en weer en terug naar de maan. Volgens mij heb je én hoge tolerantie én slechte kwaliteit ketamine gehad. Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ketamine bij mij soms wat harder inslaat dan andere keren. Maar het is toch elke keer weer kermis in m'n hoofd. Klik om te vergroten... No, het is altijd dezelfde keta geweest. Ach ik ga OPCE eens bestellen kijken wat dat doet!"
"Sinds februari geen benzo meer geslikt, na 1,5 jaar dagelijks aan de 6-9mg bromazolam te hebben gezeten… 2 verjaardagen kan ik me niet herinneren, wel gevierd. Benzos hebben zoveel gesloopt in 18 maanden tijd.. en dat alles voor die ontspannen spieren en slaperigheid -edit ook heb ik een keta verslaving van 2 jaar lang elke dag, naar nu al 2 jaar niets! Kwam gelukkig door de perma tolerantie waardoor ik alleen maar bad ging door keta hahaha"
"Hahaha, nonchalant op een zaterdagochtend om 5:00."
"Pas op met designer Benzos Alle slaap die je pakt door bromazolam moet je weer inleveren in de afkick!!! Ik heb echt maanden niet goed (amper) geslapen door het gebruik van bromazolam, zeker geen aanrader en absoluut niets te vergelijken met Xanax."
"hey allemaal! Mijn beste vriendin krijgt alprazolam 0,25mg (Iknow weinig vandaar de vraag) voorgeschreven omdat ze kampt met slaapproblemen door privé omstandigheden. Uiteraard kan ze er beter door slapen, wat voor nu fijn is. Maar ik vraag min af of die 0,25mg alprazolam te vergelijken is met 2,5mg bromazolam, aangezien ik daar enorm verslaafd aan was met helse afkick verschijnselen. Nou ja bedankt alvast."