#1
neo of 6apb. Die laatste doet het niet voor mij dus ik hou het op neo. bij 6zon wel opletten Dat je vroeg genoeg inneem want de nawerking is hallucinant lang (slapen en zo)
Denk je niet dat je minder effect voelt door de tolerantie die je hebt opgebouwd? Want die kans is zeer aanwezig.Ik ga best vaak naar festivals en gebruik voornamelijk drugs daar (soms wil ik nog wel eens een weekend uitgaan en daarbij komt dan meestal coke of 3mmc bij kijken in combinatie met alchohol). Heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik me niet echt anders of in elk geval dat ik een intens effect ervaar zoals een eerste keer xtc. Wil ook nog wel eens achteraf het gevoel hebben dat de drugs m’n avond/dag niet echt leuker heeft gemaakt.
En daarbij denk ik niet dat het heel slim is om nu te beginnen met research chemicals (en überhaupt drugs) als je 6 maand geleden een psychose hebt gehad.Ben ook een beetje opzoek naar een alternatief voor speed waar ik zo’n 6 maanden geleden een psychose door heb gekregen dus blijf ik van speed zelf liever van af.
Bedankt voor je bezorgdheid, deze psychose is als ik het zelf concludeer ontstaan door verschillende factoren. Vrijdag beginnen met gebruiken en naar een feest gaan, na afloop de hele zaterdag afteren en meer gebruiken om vervolgens nog een feest van 12 uur te pakken, en daarna weer afteren en door gebruiken. Uiteindelijk heeft de ketamine me over de streep getrokken van erg spigtig zijn( met spigtig bedoel ik tijdens het buiten rondlopen constant het gevoel hebben dat elke persoon/auto politie is of mensen die je wat aan willen doen) naar de psychose. Niet eten heeft ook niet echt geholpen😅. Ben dus na deze psychose 1,5 maand nuchter geweest om even bij te komen en heb hierna mijn gedrag omtrent drugs aangepast. Gebruik dus geen speed meer ook omdat ik daar altijd para van werd (vond het overigens wel de beste keuze qua drugs, omdat ik hele festivals energie had zonder pauze te hoeven nemen, zo haalde ik wel het maximale uit m’n feest). En ik ben gestopt met het weekenden lang feesten en ga lekker naar huis als het feestje af is, probeer wat te eten en goed te slapen.En daarbij denk ik niet dat het heel slim is om nu te beginnen met research chemicals (en überhaupt drugs) als je 6 maand geleden een psychose hebt gehad.
Let een beetje op jezelf🥰
Ik heb eigenlijk van coke, wiet en 3mmc altijd al het gevoel dat het niet echt veel met me doet al vergelijk ik mijn ervaringen met die van vrienden. Van Mdma/xtc voelde ik me de eerste 3 keer intens gelukkig, echt een gevoel waarvan je zegt dat moet elke mens een keer ervaren omdat dit gevoel zo uniek is. Helaas vond ik het te leuk en gebruikte ik het 3 maanden elke 2 weken dus had na een feestje 7,5 pil erin en voelde me meer vaag dan gelukkig. Ben dus nu al 8 maanden gestopt met het gebruik hiervan en ben van plan het binnenkort weer een keer te doen en me daarna te houden aan de eens in de 3 maanden richtlijn. Ketamine heb ik ook altijd intens ervaren het gaat mij meer op coke en 3mmc waarvan ik denk dat het of overrated is of dat mijn lichaam er anders op reageert.Denk je niet dat je minder effect voelt door de tolerantie die je hebt opgebouwd? Want die kans is zeer aanwezig.
Ik ga gemiddeld gezien zo’n 1 keer per maand naar een festival, voor de psychose was de wekelijks maar dat is tegenwoordig teveel van het goede. Op festivals gebruik ik eigenlijk alleen nog 3mmc en dan moet je denken aan 0,3 tot 0,8 gram en op de terug weg ben ik niet vies van 2 a 3 puntjes ketamine.Hoe vaak gebruik je nog? En welke soorten drugs?
Een keer per maand naar een festival gaan en verschillende soorten drugs gebruiken is al best veel en al helemaal als je ook dagelijks nog blowt. Mijn advies is om een hele tijd te stoppen met gebruiken om je lichaam even helemaal te laten herstellen en geen nieuwe psychose uit te lokken. Daarna zal de drugs hoogstwaarschijnlijk ook weer een betere werking hebben maar helaas niet zoals de eerste ervaringen die je hebt gehad met xtc.Ik ga gemiddeld gezien zo’n 1 keer per maand naar een festival, voor de psychose was de wekelijks maar dat is tegenwoordig teveel van het goede. Op festivals gebruik ik eigenlijk alleen nog 3mmc en dan moet je denken aan 0,3 tot 0,8 gram en op de terug weg ben ik niet vies van 2 a 3 puntjes ketamine.
Daarnaast heeft alchohol veel invloed op mijn gebruik, zo kan ik zonder alchohol 0 neigingen hebben om te gebruiken naast festivals maar als er eenmaal gedronken is denk ik er heel erg anders over. Word het mij dan aangeboden zal ik zelden nee zeggen. Ben om deze reden wel geminderd met drinken en doe dit ondertussen ook een keer per maand waarbij dan coke gebruikt word. Daarnaast blow ik dagelijks en hebben we wel eens een avondje ketamine of 2cb, maar als ik het goed heb (verbeteren me als dit niet zo is) heeft dit geen invloed op drugs waar je actief van word en zou het mijn ervaringen op festivals niet moeten beïnvloeden. Toch?
Een keer per maand 3-mmc is veel te veel.Ik ga gemiddeld gezien zo’n 1 keer per maand naar een festival, voor de psychose was de wekelijks maar dat is tegenwoordig teveel van het goede. Op festivals gebruik ik eigenlijk alleen nog 3mmc en dan moet je denken aan 0,3 tot 0,8 gram en op de terug weg ben ik niet vies van 2 a 3 puntjes ketamine.
Daarnaast heeft alchohol veel invloed op mijn gebruik, zo kan ik zonder alchohol 0 neigingen hebben om te gebruiken naast festivals maar als er eenmaal gedronken is denk ik er heel erg anders over. Word het mij dan aangeboden zal ik zelden nee zeggen. Ben om deze reden wel geminderd met drinken en doe dit ondertussen ook een keer per maand waarbij dan coke gebruikt word. Daarnaast blow ik dagelijks en hebben we wel eens een avondje ketamine of 2cb, maar als ik het goed heb (verbeteren me als dit niet zo is) heeft dit geen invloed op drugs waar je actief van word en zou het mijn ervaringen op festivals niet moeten beïnvloeden. Toch?
Om eerlijk te zijn denk ik dat de 1x-lsd serie minder sketchy is dan alle stimulansen die er op die site verkocht worden… pas op met rc’s… ECHTBen dus beetje opzoek naar uppers, bij psychedelische drugs wil ik eerst wat meer ervaring opdoen met lsd en paddo’s voordat ik het grijze gebied van RC psychedelica betreed, vind dit namelijk een beetje sketcy. Heb ondertussen al wel 5 goede 2cb ervaringen gehad dus wil binnenkort de stap naar lsd maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."