Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vader Ik was zwanger van mijn eerste zoontje toen hij overleed. Ik zou graag hem zo graag zijn inmiddels 2 kleinzonen willen laten zien, hoeveel ze op hem lijken en hoeveel ze ondanks dat ze opa niet fysiek hebben gekend van hem houden"
"Recreatief Al begint mijn mind wel steeds meer te vragen, maar tot nu toe nog netjes gehouden"
"Perenijsje zei: Ik ben wel ernstig verslaafd. Ook al gaat het nu wel iets beter dan begin van het jaar, de mate van afhankelijkheid in mijn hoofd ervoor is nog steeds erg hoog. Het is echt elke dag een gevecht en mijn dagelijks leven lijdt erg onder mijn gebruik/verslaving. Klik om te vergroten... Fijn om te horen dat het beter gaat! Kan me niet voorstellen wat voor gevecht dat moet zijn... Ergens zijn dit soort berichtjes wel goed voor me, het zorgt er voor dat ik nog wel even 3x nadenk voor ik meer gebruik dan handig is. Voor jou niet fijn natuurlijk! Maar mij helpt het!"
"Leuk om je ervaringen te lezen! Ik ben van reguliere medicatie afgestapt en microdoseer nu al op en af een jaartje ongeveer, 1P-lsd. Mijn schema is iets anders: dag 1 microdosis, dag 2 niet, dag 3 microdosis enz. Dit nav diverse onderzoeken mbt ADHD. Voor mij werkt het perfect. Mijn sweetspot zit op 15 ug. Door ervaring geleerd dat 20 ug te hoog is voor mij, duidelijke bodyload, net niet gevoel, ik zit er dan niet lekker in, gewoon vervelend vind ik het dan. Wat mij opviel is dat je aangeeft voor de verjaardag vlak van te voren een microdosis te willen nemen. Werkt het bij jou dan al zo snel uit? Ik neem het altijd direct in de ochtend op een nuchtere maag en merk tot zeker de volgende dag nog positieve effecten. Merk jij die werking niet?"
"ReggaeBlaster zei: Nou moet ik zeggen dat ik nog moeilijk kan zeggen of de lsd echt wat toevoegt aangezien het namelijk subtiele effecten zijn die op de achtergrond aanwezig zijn Klik om te vergroten... Voor mij is microdoseren juist het ervaren van subtiele effecten die op de achtergrond aanwezig zijn 😊 Het geeft rust in mijn altijd doorgaande gedachten stroom en ik kan mij beter focussen op leven in het Nu. Maar dit komt niet alleen tot stand door microdoseren. Hier zit ook een heel pad aan vast van zelfreflectie, mijn lichaam en geest proberen te begrijpen, onderzoeken doen en studeren. De reguliere medicatie achterwege laten en vervangen door de microdosering van 1P-LSD heeft mij hier erg in geholpen. Misschien heb ik erover heen gelezen (lange tekst en iets met ADHD 😅) maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?"
"Ik doseer trouwens niet vloeibaar, maar neem een blotter onder de tong. Ik ben gestart met vloeibare kant en klare 1P-LSD en heb het ook een tijdje zelf gemaakt. Uit nieuwsgierigheid heb ik een keer de blotter onder de tong gelegd en ik vond deze werking beter, prettiger. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen!"
"Chr0nic zei: Ik had een tijdje terug zelfs een zieke paniekaanval toen ik hasj had gerookt tijdens speed... Voor mij nooit meer cannabis tijdens stims. Ik ben ervaren met stims en blowen doe ik ook al zeker 15 jaar maar dit zag ik niet aankomen! Extreme angst dat ik het gevoel had dat ik er niet meer uit zou komen. Motorisch geen controle meer over me lichaam, ik kon alleen maar spartelen als een vis met mijn benen. Ijsberen door de kamer als een bezetene. Stil zitten was geen optie!! Daarnaast was ik extreem aan het hyperventileren en zweten. Ik had het zo heet en ik zweette zoveel dat ik me compleet uitkleedde en op de bank ging liggen. Heb erna zelfs de kussens in de wasmachine moeten doen omdat ze zeiknat waren van de zweet. Ik kon mezelf gelukkig kalmeren door rechtop te zitten en op mijn ademhaling te letten. Ik ging rustig en diep inademen en uitademen en hierdoor kalmeerde ik! Dit wil ik nooit meer van me leven meemaken. Achteraf gezien was dit gewoon me lichaam die even kortsluiting had en aangaf dat het genoeg was geweest. In die periode sliep ik weinig, at ik weinig en gebruikte ik veel speed, GHB en cannabis. Klik om te vergroten... Bah dat klinkt heftig idd! Maar zoals je zelf al zegt niet heel lekker bezig geweest en dan ineens zegt je lichaam bam klaar. Was je er snel uit? Snel weer rustig? Of heeft het ook nog wel tijdje geduurd?"
"Chr0nic zei: ik gok hooguit 3 tot 5 minuten gepiekt en vrij snel daarna voelde ik me fysiek wel weer de oude. Het bewust focussen op je ademhaling is echt een golden rule merkte ik. Mentaal heb ik de rest van de dag er wel non stop aan gedacht omdat het zeer intens was. Klik om te vergroten... Ja precies dat blijft dan toch nog wel even hangen ja Plekje geven en goede leer voor de volgende keer"
"Balen! Ik koop daar mijn microblotters 1P-LSD altijd 😞"
"Kordie zei: Google maar eens op hun naam. Dan lees je waar het over gaat. Klik om te vergroten... Ik heb het gelezen idd. Zal ook wel weer uitdraaien op sluiten van de webshop. Had meer in moeten slaan haha"