Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet, en voor mijn doen veel alcohol. Let wel: alleen Baileys"
"BlackRobBlunt zei: koninginnedag hasj, paddo en mdma, jammeh! Klik om te vergroten... Haha, same Toeval? Dacht t niet!"
"Angramar Temenos zei: Het was op een feest van een vriend van mij. Ik kreeg een pijpje aangereikt, en ze zeiden dat het een "korte harde trip was". Ik vroeg voor de zekerheid of het toevallig geen crack of bruin was, en ze zeiden van niet. Ik nam zelf aan dat het DMT was, daarom rookte ik het. Het leek op de beschrijvingen ervan; Ik ben 98% zeker dat het DMT was, mischien heb ik de verkeerde indruk gegeven.. Ik bedoelde eerder, ik weet niet 100% absoluut zeker of het DMT was, daarom zet ik dat erbij.. Juist omdat ik niet wil liegen van "Ja ik heb dmt gerookt" terwijl het mischien wat anders was. Klik om te vergroten... Misschien is het Salvia geweest? DMT is toch meer een luxe drug en eentje die je naar mijn mening niet zomaar even rond-past En als je het wel had, lucker"
"Ik droomde een aantal dagen geleden dat ik paddo's had gebruikt, helaas geen visuals maar vreemd genoeg wel een soort van mindfuck"
"Joint, wiet also also!"
"Een biertje en wat jointjes :P"
"Niks, alleen kut"
"Tot nu toe: paar biertjes en een stuk of 8 jointjes :P"
"youperdepoep zei: Bartyo zei: What the f*ck? Het zijn gewoon druivensuikers he, lijkt me niet echt effect hebben behalve dat het slecht is voor je gezondheid.. Klik om te vergroten... druivensuikers zijn in de verste verte niet slecht voor je gezondheid. (disclaimer: Behalve als je TE veel neemt natuurlijk.... duh) Klik om te vergroten... Te veel lijkt me inderdaad niet goed. Daarnaast komt druivensuiker naar mijn weten vooral voor in poedervorm, daarom lijkt mij het snuiven niet zo'n goed idee"
"Wiet en Baileys!"