Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer trippen ("paddo-capsules")

1e keer trippen ("paddo-capsules")

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.<
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het van de smartshop is dan kunnen er geen paddo's in zitten, paddo's bewerken is namelijk illegaal.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.<
Klik om te vergroten...
wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor..

enne gedroogden zijn ook bewerkt en tot kort bijna overal te halen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
fs180 zei:
lsa zal het denk ik niet zijn, teminste niet puur, aangezien je dan heel vaak misselijk ofzo wordt, geen energie iig
wellicht mdma met paddos..
Klik om te vergroten...
Ik reageerde alleen op wat jij zei :)
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
fs180 zei:
ExceptionalInsight zei:
Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.<
Klik om te vergroten...
wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor..

enne gedroogden zijn ook bewerkt en tot kort bijna overal te halen
Klik om te vergroten...

ze komen bij de smartshop vandaan :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
maare, hoe heten die krengen nou?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
fs180 zei:
ExceptionalInsight zei:
Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.<
Klik om te vergroten...
wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor..

enne gedroogden zijn ook bewerkt en tot kort bijna overal te halen
Klik om te vergroten...

ja maar die zijn eigenlijk ook illegaal
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#8
MP zei:
Hoe kun je nou eigenlijk een bad trip krijgen? ik kon me dat helemaal niet echt voorstellen.. nog steeds niet eigelijk.. ik bedoel.. alles wat je ziet, weet je toch dat het allemaal bedroch is.. enzo.. ik heb mezelf nog in de spiegel gezien vervormen tot ik een ouwe lelijke kerel met een enorme onderkin was :P was wel vaag.. :P maar ik kon me niet voorstellen dat je echt in paniek ofzo zou raken..
Klik om te vergroten...

--
Je kan wel degelijk een Bad TRip krijgen doordat je bv. zo hard gaat en dat je denkt dat je dood bent. Bv, met K zal je dit sneller hebben.
Omdat je ''uit je lichaam'' kan treden, dan denk je dat je niet meer terugggaat. Of je denkt dat je nooit meer normaal zal worden.

Een matie van me, had een soort paniekaanval gekregen. Hij ging ook alleen trippen, na de portie paddo's is hij gewoon in een hokje gekropen, voor 6 uur lang omdat hij schrik had.
--
B
Bart_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb gisteren even aan de verkoper gevraagd hoe ze heten en wat er in zat.. hij had geen idee xD
had ze van een vriend gekocht die ze misschien binnekort een keer op de markt brengt =p
M
MPLid
01-01-2024, 00:00
#10
HAHA LACHE dus hanssie (onze smartshop eigenaar) heb ze miss wel illegaal :P maja ze hebben ook geen naam.. ze zitten in een zakje met rode hartjes erop :) nouja, hans doet ze er zelf in.. hij zelf heeft ze in een grote zak :P

maar nee zit geen mdma, ik kreeg ook geen energie ofzo.. alleen beetje kauwkaak.. en grote pupillen
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
2C-B ? :rolleyes: !
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bart_ zei:
Heb gisteren even aan de verkoper gevraagd hoe ze heten en wat er in zat.. hij had geen idee xD
had ze van een vriend gekocht die ze misschien binnekort een keer op de markt brengt =p
Klik om te vergroten...

ok, hou ons op de hoogte :wink: !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wow, wat voor capsules waren dat? (naam please! :grin:) Een paddotrip van 10 uur lijkt me wel vet, ik vind het altijd jammer als ik weer "wakker wordt".
M
MPLid
01-01-2024, 00:00
#14
jeew mensen :grin:

ohh ben vaag :P ben net weer in staat om achter de pc te zitten :P

wat ik vertellen wou:

ik had nog 2 capsules liggen die paddo-effect schenen te geven.. ik heb nog nooit paddo's of iets in die richting gehad.. wou wel keer proberen, heb ze allebei tegelijk genomen! :P had ik nooit moeten doen :P maarja, voordat ze begonnen te werken wist ik nog niet dat je er zóó vaag van werd :tongueout:

nouja jullie weten allemaal neem ik aan wel hoe het is om vaag te zijn

bwoahhh heb de heeeeele avond getript, en de trip is nu nog steeds beetje aant doorgaan.. begint wel uit te werken want zostraks was ik niet eens in staat iets te lezen :P nu wel weer.. maar het is al zo'n 10 uur geleden dat ik ze genomen heb en ik sta hier nog vaag te wezen :P

maar ligt het nou aan dat ik van die capsules heb, of ligt het aan de werking over het algemeen:
ik heb ook een enorme klapkaak :P alsof ik strak sta.. maar toch ook weer niet.. echt vaag :P

en ik heb ook (nu nog steeds) fucking grote pupillen :P wow en in de spiegel kijken is echt lache hahaha

ik geniet er wel van ma na 10 uur begin ik toch wel keertje zin te krijgen om weer nuchter te zijn :/ maar hij gaat nog ff door :P

wat wou ik ook al weer zeggen..

fuck gek :P
M
MPLid
01-01-2024, 00:00
#15
oja ik moet zeggen, ik was vrijwel de hele avond in men eentje.. omdat ik de enige was die die caps had gehad en me kameraden konden allemaal WEL slapen :P

maar ik heb ook nog zitten nadenken he.. (jah waarover heb ik niet liggen denken haha) hoe kun je nou eigenlijk een bad trip krijgen? ik kon me dat helemaal niet echt voorstellen.. nog steeds niet eigelijk.. ik bedoel.. alles wat je ziet, weet je toch dat het allemaal bedroch is.. enzo.. ik heb mezelf nog in de spiegel gezien vervormen tot ik een ouwe lelijke kerel met een enorme onderkin was :P was wel vaag.. :P maar ik kon me niet voorstellen dat je echt in paniek ofzo zou raken.. ik bedoel, dit was mijn 1e keer, knettershard lopen trippen, in me 1tje..

wow ik ben het opzich nu echt wel keer zat.. me kameraden liggen allemaal nog te slapen en ik zit hier nog vaag te zijn.. beetje herrie luisteren :grin: maar is er een manier om sneller nuchter te zijn?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat vaag man. :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Wat vaag man. :P
Klik om te vergroten...
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Wow, wat voor capsules waren dat? (naam please! :grin:) Een paddotrip van 10 uur lijkt me wel vet, ik vind het altijd jammer als ik weer "wakker wordt".
Klik om te vergroten...

IK heb echt altijd precies hetzelfde! Ik ben meestal echt zwaar teleurgesteld dan , als ik merk dat de visuals weg ebben en dat ik weer bij positieven kom, maar dan ga ik de hele dag door nemen met de groep en dan vergeet ik het wel weer :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ehb dat ook, als het over is vind ik het altijd zo jammer, dan wil ik altijd dat het nog even doorgaat.
M
MPLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha nou ik vond het na 10 uur wel keer genoeg :P ik was pas na 12 uur beetje normaal weer.. maar nog steeds beetje vaag, maar ook mede omdat ik hele nacht niet geslapen had..

maar krijg je van paddo's enzo ook grote pupillen en een klapkaak enzo dan? dat had ik niet verwacht..

en ik zag trouwes ook overal zeepbellen :grin: en ik voelde het ook, echt alles was beetje soppig :P haha echt heel vaag.. komt iemand dat ook bekend voor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."