Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je al problemen hebt met slapen is een slaappil niet echt de beste oplossing. Ga je over het algemeen niet beter van slapen, zeker niet op de langer termijn. Dus inderdaad, neem het alleen heel sporadisch, anders wordt je niet slapen probleem alleen maar groter."
"Emoties hebben nou eenmaal een sterke invloed om je mdma trip. Normaal gesproken voelen mensen zich prima in een feest setting en zijn er ook niet van dat soort diepgaande gesprekken. Maar ik sta er eigenlijk niet zo heel erg van te kijken dat het zo ineens om kan slaan. Al je emoties kunnen versterkt worden. Dus als je opeens iets heftigs te horen krijgt, kan je hier ook een stuk heftiger op reageren en daarmee dus in een heel andere 'trip' komen dan dat je normaal zou verwachten bij MDMA. In de juiste setting kan het ook gebruikt worden om juist PTSS en andere psychologische klachten te verwerken (vroeger werd MDMA veel vaker door psychologen gebruikt). Maar dan moet je niet beide van het padje zijn en moet je weten wat je op zo'n moment wel en niet kan zeggen. Maar goed dat terzijde. In mijn ogen is het dus heel begrijpelijk dat het zo gelopen is. Nog een laatste tip, laat je vriend wat professionele hulp zoeken voor zijn PTSS klachten. EMDR schijnt heel effectief te zijn, en dat bij al vrij weinig behandelingen."
"Interessante report, maar wat ik me nou nog niet helemaal duidelijk is, is of je het nou prettig vond of niet. Kreeg een beetje het idee van niet. Maar kan ook aan mij liggen."
"GoldenGrow zei: zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier. Klik om te vergroten... Ga alsjeblieft naar je huisarts en ga niet op eigen houtje etizolam gebruiken vanwege angst/spanningsklachten. Het risico van verslaving ligt hiermee wel heel erg op de loer. Beter zoek je professionele hulp in plaats van zelf lopen aanmodderen met rc's."
"Sublimo zei: Flunitrazepam ! Klik om te vergroten... Dat is wel zo'n beetje de heftigste van allemaal. Maar helaas wel wat moeilijk aan te komen tegenwoordig."
"Ik ben juist van kristallen overgestapt weer terug naar pillen. Dit omdat het gewoon makkelijker doseren is dan het maken van capsules. En ik van MDMA vaak juist erg vermoeide benen kreeg ipv energie."
"Normaal gesproken nam ik na een nachtje M etizolam om te zorgen dat ik wat kon slapen (niet slapen staat bij mij gelijk aan veel brakker zijn de dagen erna). Echter viel het me de laatste twee keer op dat ik best wat etizolam nodig had (4-5mg) om in slaap te vallen, terwijl ik niet meer M had gebruikt dan anders. Is het gewenning van de etizolam? Zou kunnen, maar als ik dit een keer neem omdat ik een aantal nachten slecht heb geslapen heb ik genoeg aan 0,5 - 1mg om een nacht goed te slapen. De gewenning lijkt dus wel mee te vallen. Nu las ik wat over flunitrazolam dat dit wat krachtiger lijkt te zijn maar wel korter werkt, zou dit voor mij dan wellicht ook beter zijn na een nacht M om in slaap te vallen? Of is het verschil met zeg 4mg etizolam te verwaarlozen?"
"De lichtgroene inderdaad wel. Maar die andere niet. Die licht groene heb ik zelf trouwens nog niet gezien in real. Maar goed wat betreft die racemische mix, dat is dus een soort van links en rechtsdraaiend (net als bij de yoghurt ) en dan dat dus die soorten mdma door elkaar..."
"Het is eigenlijk gevaarlijk om dit neer te zetten maar het is wel een eigen ervaring. Denk dat het een combi was van een te lage dosis en de spanning van het proberen van mdma. Dat je eerst een rush gevoel hebt kan kloppen, als ik echter zelf een lage dosis heb genomen heb ik dat ook, maar dat zakt dan heel snel weg. Voelt dan echt alsof die rush niet wil doorbreken. Meestal voel ik me dan ook wat minder. Wordt even wat rustiger, trek me iets meer terug en neem dan wat bij. Daarna merk ik al snel dat de stemming beter wordt. Kan me goed voorstellen dat als je het nog niet vaak gedaan hebt en je dan zo gaat voelen dat de angst alleen maar meer toe neemt, en je je alleen maar rotter gaat voelen. Maar nogmaals, niet te pas en te onpas bijnemen. Je moet het gevoel leren herkennen en weten wat ermee te doen en wat voor jou goed is (hoeveelheid etc). En blijven testen de dingen die je neemt. Heel verstandig!"
"acht.zes zei: Als je de 3 maanden regel in acht neemt dan lijkt het me onmogelijk om tolerantie op te bouwen van die 1 keer per 3 maanden een benzootje Klik om te vergroten... Neem wel iets vaker dan 3 maanden een benzo. Maar zeker niet wekelijks en zeker ook niet twee wekelijks. Eerder om de 3 weken, als ik dat al red. Soms langer. Ben sowieso een lastige slaper, dus als ik veel slechte nachten heb dan wil ik nog wel eens 1 nacht een benzo nemen voor 1 goede nacht. Rond MDMA gebruik is het 2 nachten achter elkaar en dan weer klaar. ALLAD52 zei: Ja, flunitrazolam is eigenlijk beter om te slapen. Etizolam is gewoon bekender. Klik om te vergroten... Dank, ga ik dat maar eens proberen."