Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig heb ik het nog nooit zeer heftig meegemaakt. Vaak wel last van waasjes op de dansvloer net alsof ik statafels zie, of als je flink aan het hakken bent en van flitsen ineens dranghekken voor je ziet. Heb het alleen ooit een keer wel redelijk heftig gehad, toen zag ik op de terugweg van een festival ineens leuningen aan een trap ik wou beetje pakken. En even later liep ik door het gras en toen ik er tegenaan schopte kwam er een stofwolk vanaf net alsof het zand was. Betwijfel of het welk schone pillen waren, waren oranje leeuwen daterend uit juni/juli dit jaar uit regio drachten. Maar was wel een keer grappig."
"SanderMDMA zei: Ik heb pas 2x XTC genomen. 2de keer heb ik rond de 500 MG genomen, niet een feest, gewoon om te beetje te chillen bij vrienden. Wat is een gemiddelde dosis? Klik om te vergroten... Gemiddelde dosis is 2mg-mdma/kilo-lichaamsgewicht. Echter in werkelijkheid zit je er al gauw boven. 500mg heb ik een keer gedaan met blauwe defqons(2,5 stuks) maar ik sluit me bij de reactie hierboven aan, van die laatste 300mg voel de magie niet meer, je wordt er alleen maar vaag van. Bij de eerst pil was ik vet vrolijk met iedereen praten echte lovefeelings, bij de 2de was ik helemaal van de wereld en werden sommige zintuigen al genegeerd door mijn lichaam. Als iemand wat zei reageerde ik er gewoon niet meer op (onbewust). Dag erna wist ik sommige dingen niet meer, extreem zonde als je 100 euro voor een combiticket betaald hebt en je je helden gemist hebt. De pillen van tegenwoordig zijn gewoon te hoog gedoseerd, gelukkig zijn ferrari's en redbulls makkelijk te breken. Als ik jou was zou ik niet weer rond die 500mg gaan, je kan je beter aan de richtlijn houden en is dit moeilijk zou ik niet meer dan 2x de richtlijn nemen."
"Echt blij dat zulk soort duidelijke informatie te vinden valt op het web. Gezien ik me de laatste tijd steeds meer interesseer in drugs heb ik veel aan dit artikel. In lsd heb ik inmiddels ook meer interesse, maar gezien mijn leeftijd en weinig ervaring met psychedelic drugs wacht ik totdat ik ouder ben en ook meer ervaring heb met deze soort drugs. Hoogst waarschijnlijk ga ik samen met een ervaren vriend binnenkort 2cb gebruiken. Maar eerst zal ik me daar beter in verdiepen. Hartelijk dank voor dit artikel, echt top!"