Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is teveel?

Wat is teveel?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SanderMDMALid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb pas 2x XTC genomen. 2de keer heb ik rond de 500 MG genomen, niet een feest, gewoon om te beetje te chillen bij vrienden. Wat is een gemiddelde dosis?
f
fdunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er meer die zoveel nemen, maar ik vind het absurd veel voor 1 avond. Voel je daadwerkelijk nog wat van de laatste 300mg? Het is echt intens slecht voor je hersenen om na een eerste piek bij te doseren. Ik zeg, geniet van de eerste piek en hou het daarbij en neem een voldoende lange herstel periode. Als je dat doet blijf je ervan genieten en blijf je het leuke van MDMA houden.

Als je echter door blijft gaan met 500mg of meer gebruiken per keer, zal mdma zijn magie verliezen.
B
BarrypLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanderMDMA zei:
Ik heb pas 2x XTC genomen. 2de keer heb ik rond de 500 MG genomen, niet een feest, gewoon om te beetje te chillen bij vrienden. Wat is een gemiddelde dosis?
Klik om te vergroten...
Gemiddelde dosis is 2mg-mdma/kilo-lichaamsgewicht.
Echter in werkelijkheid zit je er al gauw boven.
500mg heb ik een keer gedaan met blauwe defqons(2,5 stuks) maar ik sluit me bij de reactie hierboven aan, van die laatste 300mg voel de magie niet meer, je wordt er alleen maar vaag van.
Bij de eerst pil was ik vet vrolijk met iedereen praten echte lovefeelings, bij de 2de was ik helemaal van de wereld en werden sommige zintuigen al genegeerd door mijn lichaam.
Als iemand wat zei reageerde ik er gewoon niet meer op (onbewust).
Dag erna wist ik sommige dingen niet meer, extreem zonde als je 100 euro voor een combiticket betaald hebt en je je helden gemist hebt.
De pillen van tegenwoordig zijn gewoon te hoog gedoseerd, gelukkig zijn ferrari's en redbulls makkelijk te breken.
Als ik jou was zou ik niet weer rond die 500mg gaan, je kan je beter aan de richtlijn houden en is dit moeilijk zou ik niet meer dan 2x de richtlijn nemen.
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#4
500mg is véél te veel! Boven de 2mg per kg lichaamsgewicht voegt het ook niks meer toe aan de euforie. Dus het is ook zonde. Als je die 500mg door drieën had gedeeld had je 3 keer een prachtervaring kunnen hebben. Echt zonde.
Daarnaast zijn dit soort grote hoeveelheden schadelijk voor de hersenen. Beter had je je van te voren even kunnen informeren op het internet. Er is gelukkig veel informatie over verstandig gebruik van drugs beschikbaar.

ps. Adviesdosis voor MDMA is: 1-2 mg per kg lichaamsgewicht.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker als je pas 2 keer hebt genomen. Mijn eerste keren deed ik een hele avond op 1mg per kg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."