Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Icequeens zei: ik spuit zelf. als je het goed doet is het niet gevaarlijk. maar ik zou nooit van mijn leven iemand aan zetten om te spuiten. en ik wind me wel op, want ik vind het het zo bekrompen dat op een site over drugs, waar we allemaal dezelfde hobby hebben, alleen neemt iedereen in andere vorm, mate, inname etc, dat mensen ervaringen van anderen af zitten te kraken, of er op neer kijken of gewoon zitten te jennen. en nee, voor de duidelijkheid, heb ik het niet over jou, ik zie het erg vaak en jouw rare bewoording is me daardoor in het verkeerde keelgat geschoten. goed, ik heb al eens eerder een soortgelijk pleidooi gehouden en heb daar vandaag geen zin in en ik moet ook vreselijk nodig naar de wc, dus bespaar ik je dat. fijne avond nog Klik om te vergroten... Helemaal met jou eens."
"Sjur..."
"Maar hoeveel ongeveer in een bommetje??"
"We willen t is proberen,maar geen zin in snuiven en of t heel anders is dan coke."
"Dank..."
"Weet niet of dit al eerder besproken is,maar als mijn vriendin en ik samen dezelfde hoeveelheid pillen op dezelfde tijdstippen nemen dan heb ik in no-time enorme pupillen en zei heeft gewoon spelden knopjes. Zit er mischien een verschil daarin bij mannen en vrouwen?"
"Ze worden bij haar na verloop van tijd inderdaad wel weer iets groter,zeg maar normaal. Terwijl ze bij mij toch wel,ja erg groot blijven."
"Elektronik_dynamite zei: DarkScope zei: een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht ) maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht? EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel? EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? Klik om te vergroten... WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? caps ftw! Klik om te vergroten... Alweer hoofdletterS!!"
"slipperman zei: Ketamine Klik om te vergroten... Nu?!"
"Ok! Super...Ik ben er ook niet meer zo bij maar had gist pilletje of 3 en erna errug lekker jointje,ging ik toch wel erg van de wereld...had die combie nog niet gedaan. Vond t erg vreemd."