Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe ik moet de poll eigenlijk veranderen maar dat kan niet volges mij.... dat was een betere geweest, hoevaak je rust op 1 avond:P ik van een avond van 23:00 - 4:00 tog wel 2 uur denk ik"
"De maker van mijn favoriete pil 'het roze sterretje' is opgerold en er zijn nu nog slechts honderden van over Jammer weer"
"Leuk om van die dingen te lezen die ik zelf ook mee heb gemaakt heerlijk van muziek genieten met ogen dicht. Klik om te vergroten... Ook weer krampachtig proberen vast te likken, waarop ze een minuut later weer half uit elkaar flikkeren. Klik om te vergroten... ook lijkt het wel als ik dan mn ogen open doet dat de werking grotendeels voorbij gaat. gauw de oogjes weer sluiten dus Klik om te vergroten... Dat laatste heb ik ook vaak aan het eind van de trip... Wat ik ook niet snap (te zien in andere poll) is dat sommige serieus de hele avond door kunnen met 2 halfjes... ik weeg ong. 60 kilo en ben 1,75 en als ik de hele avond (23:00-4:00) wil spacen moet ik er wel 2,5 - 3 nemen..."
"En weer een masterlijke uitspraak: stomme geit. Klik om te vergroten..."
"Welke stof zit er in pillen als je er van gaat hallucineren?"
"Ik ga van het weekend voor de eerste keer xtc slikken maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik hoop wat op te steken! Ik heb hier de keuze uit Playboys of Mitsubishi's , wat kan ik het beste nemen? Slik je de XTC meteen of hou je hem eerst in je mond? Nog tips (behalve iets om op te kauwen) ? B"
"En nog iets, ik zag laatst een mooi sommetje om uit te rekenen hoeveel pillen je kan hebben .... maar wat was het ook al weeR?"
"Bedankt voor de tips! Ik heb er zeker wat aan... behalve die onenigheid over een hele of een halve. Ik ga het doen met een stuk of 5 vrienden (allemaal voor de eerste keer) maar ik koop zeker vitamine pillen, een paar pakjes peuken en ik zorg dat er een kraan in de buurt is:P Discussieer nog even of het een hele of een halve moet worden voor mij! Ik heb vertrouwen in jullie (ervaren gebruikers)! Ik ben er al wel uit dat het zo goed als zeker een gruwelijke avond word!"
"Nee dat weet ik echt niet. Maar de gene kennende waarvan ik het koop, verwacht ik dat het een gemiddelde pil is. Hij vraagt 4 euro per pil. MAar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit."
"Als ik uitga en XTC heb genomen, ga ik vaak ff zitten op een bank ong. 15 min - 30 min na dattie ingeslagen is. Het enige probleem is dat die bank dan zo lekker zit datk er 9 van de 10 keer niet meer afkom. Ik ben dus meestal de 'saaie' alhoewel ik hem toch super lekker space... alleen anders dan de rest. het idee om helemaal niet te gaan zitten is best slecht vind ik want ik heb altijd wel een rustpunt nodig dus... maarja ik ga altijd zitten en iedereen komt gezellig bij me zitten lekker een peukie roken... ik vermaak me altijd wel"