Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha ik zet de volgende keer we I-doser op als ik aan de 2cb ga Enjoy the right!"
"Ik drink wijn, de wiet is namelijk op, en ben lui... Ben je verslaafd aan een middel als je er veel moeite voor doet om het te krijgen, als je niet zonder kan, als je niet zonder WIL, of als je het aanpakt wanneer je maar kan? Alleen dat laatste gaat namelijk bij op. Ik wil veel blowen (elk uur?!:P) maar echt moeite er voor doen heb ik geen zin in. (tot het moment komt dat ik bijna wil gaan slapen) ik neem wel iedere joint aan die ik aangeboden krijg... smorgens smiddags savonds snachts.... ach ja.... het is toch wat........... drugs................"
"Zeer interessant topic dit !"
"DrippTone zei: Johancore zei: Oke dankjewel! Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten? Klik om te vergroten... Laten testen. Klik om te vergroten... ken je je dealer goed? wat zegt hij er van?vertrouw ahem? Testen natuurlijk, maar ik ga er even van uit dat je daar geen zin in hebt/graag een gokje neemt..."
"spacekonijn zei: ik heb van 1 ( niet getest, geschat 15mg) 2cb pilletje in ieder geval een aardige body-load ervaren net. heel veel zuchten, zachte voeten( zo voelde het aan) alsof al het bloed daar zat ( liep opzich wel lekker, soort kussentjes), verder erg onrustig niet stil kunnen zitten( toen ben ik met vrienden gaan voetballen, ging aardig, echt hard rennen ging niet) licht euforisch en lichte visuals ( vooral patronen in schaduwen zijn mooi), kwam ook erg bij vlagen allemaal ( en nog steeds) denk dat ik te weinig genomen heb voor echt veel visueel effect maar heb ook geen zin om meer te nemen omdat ik hier nu al vrij onrustig van werd en zo niet echt vol kon genieten. Klik om te vergroten... haha, heyyy Zit jij ook nog hier? Had toevallig vorige week ook 2 2cb'tjes gedropped, 1'tje is het hem gewoon net niet! Tip, Kijk de film Avater als je hem spaced op 2cb, neem wel een pauze en ga dan even naar de sterrenhemel kijken! Wonderbaarlijke waarnemingen!"
"afrader! niet doen! (zeker ook die whisky niet)"
"heb je nou al eens lsd gebruikt?"
"Is denk ik allemaal afhankelijk van je leeftijd, verleden, persoonlijkheid etc. Niet zo te zeggen vind ik..."
"Ok, ik weet wat ik in huis moet slaan als ik ooit wil stoppen met blowen"
"Bij mij ook! Zeker als je dan een muziekje opzet en naar de Windows-media player visuals kijkt! Jammer dat ik gestopt ben met blowen.... 2cb is toch wel een drugs die vooral lekker is met een jointje erbij.... (Was er ook bijna weer aan begonnen.) Heb eigenlijk nog nooit naar de sterrernhemel gekeken met 2cb+wiet... Iemand daar ervaring mee? Lijkt me echt mooi"