Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook ff een vraagje over coke.. Ik heb het 5x geprobeerd en ik voelde echt helemaal niks, me maten zeiden al de eerste 1/2 keer heb je kans dat het helemaal niet werkt maar na 5x werkte het nogsteeds niet. Elke keer heb ik ruim 8 lijntje's gesnoven dus ik neem aan dat ik dan wel wat zou moeten merken Aan de coke lag het niet want hun voelde het aardig werken en die snoven al een paar jaar coke... Ken het zijn dat het bij mij gewoon niet werkt of is het effect zo slecht? Ik neem geen coke meer alleen vanwege de prijs al maar ben wel benieuwd hiernaar (die 5x was ook 3x andere coke trouwens, andere dealer)."
"Beetje late reactie maarja.. Vorig jaar was ik hierbij, dit jaar weer, Maassilo is een top tent, zouden meer hardcore feesten moeten komen Dit jaar was weer een succes, helaas was terror bij het begin geen terror en was het geluid beter vorig jaar, ook was het bij de early het geluid minder, zeker bij het begin was het bagger, en de early ga ik meestal voor Ben buiten het rondje's lopen hele tijd bij mainstream geweest, vooral laatste 2 uur staan knallen tot de laatste seconde Volgend jaar weer!"
"Aantal nummer's hoorde ik meerdere malen voorbij komen, vond dat ze bij de mainstream en early hardcore niet geweldig draaide. Bij het begin in de early zaal was gewoon oldschool en happy hardcore, vanaf Panic wel lekker kennen knallen Wel me laatste In Qontrol.."
"Ik vind het echt niet eng, meer grappig die rollende ogen, klappende kaken enzo Bij mijzelf zie je het al als ik een klein beetje op heb maar echt nog NOOIT gehoord dat iemand het er eng uit zag zien ofzo"