Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat ik altijd bekeken wordt als ik naar een kleinere lokale discotheek ga en pak daar paar snoepjes dan lijkt het net of iedereen daar nuchter is en alle ogen op je gericht zijn. Daarom ga ik liever naar grotere feesten."
"mmm dat gevoel heb ik niet gehad bij de eerste keer gebruike van mdma dat je een soort superman bent :P Vind het wel topspulleke was lekker aan het zweven en kon er daarna lekker van slapen wat ik toch wel fijn vind na een lange nacht"
"Nog nooit gedaan zou het wel graag willen. Helaas niet makkelijk aan te komen."
"Sunseed zei: Babbak zei: Nog nooit gedaan zou het wel graag willen. Helaas niet makkelijk aan te komen. Klik om te vergroten... Idd, je moet de juiste mensen kennen.. En die ken ik niet spijtig genoeg Klik om te vergroten... Ik ook niet meschien iemand hier ?"
"Autorijden Voordat we een eindweg beren naar een feestje vind ik het lekkerst om een lijn te pakken. Kan me dan goed concentreren op de weg TIP voor de mensen die in slaap vallen probeer het ook eens."