Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook vaak in tussenuren en voor school een lekker wietje, maar ik laat dit mijn schoolresultaten niet beïnvloeden. Ik hoop dit jaar namelijk mijn vwo te halen!!"
"Hallo ouwe snatsduiven, Heb jij in de afgelopen maand drugs gebruikt, terwijl je van te voren van plan was dit niet te doen en ondanks deze voornemen alsnog gebruikt hebt? En heb je hier spijt van / hoe voel je je hierover? En was dit gebruik het waard of heb je alleen gebruikt omdat je 'stemmetje' in je hoofd hier zin in had en jij dit niet kon weerstaan? Ik heb wel eens coke gebruikt op avonden waar ik geen drugs wou gebruiken, ik had hier achteraf weinig spijt van omdat ik, ondanks mijn voornemens, niet (ik let hier goed op) problematisch gebruik, ik de rest van mijn leven goed op orde heb en niet vaak drugs gebruik terwijl ik dit liever niet wil. Een enkele keer had ik wel spijt van een weekendje aan de speed, want na 3 dagen wakker te zijn geweest kwam ik op school en moest ik een Duits mondeling geven (6 vwo) en hier wist ik letterlijk geen enkel Duits woord meer, achja van die momenten leer je. Ik merk dat ik echt ontzettend lange verhalen lul maar boeie, lekker dom lullen niks mis mee a sahbi"
"Snelleke Snel zei: Pep op terwijl ik wou kappen tm minstens oud en nieuw... mja.... T leven is hard Klik om te vergroten... Achja, als dit de enige keer is tot oud en nieuw zou ik zeggen, ga deze keer nog even helemaal gek, haal nog 3 gram en maak er een leuke ervaring van. Daarna proberen te zorgen dat dit soort 'terugvalletjes' niet meer voorkomen en als dit de enige is tot oud en nieuw heb je tijd zat te herstellen en kan je ook nog helemaal gek gaan bij de jaarwisseling. Maak van deze terugval dan ook nog even een mooie ervaring en focus hierna op jou doel. Ik weet niet of dit mogelijk is in jou context, maar dit zou mijn visie zijn en ik kan dit veroorloven i.c.m. mijn baan en school. Wanneer gebruik voor grote problemen zorgt in jou leven zou ik deze 'terugval' gebruiken om te leren en zo snel mogelijk focussen op de toekomst. Een terugval bij een groot drugsprobleem is natuurlijk anders en hierbij moet meteen hulp worden verleend. Maar bij een klein drugsprobleem (bv. moeite in weekenden een drugs niet te gebruiken), inclusief de mensen die denken dat ze een drugsprobleem hebben maar dit niet hebben (bv. mensen die na 3 keer gebruiken denken dat ze verslaafd zijn, maar geen enkel benul hebben wat de definitie van verslaving is / grote angst voor het creëren van een drugsverslaving waardoor een invidu zichzelf dit aanpraat) is een terugval af en toe niet gevaarlijk en kan dan naar mijn mening beter goed benut worden Succes met je doel voor stoppen tot oud en nieuw. Het lijkt moeilijk en mentaal, maar dit mentale ben jijzelf die in je hoofd praat en je staat daarboven."
"Hallo beste DF leden, Maandagochtend heb ik een afspraak bij de opticien om mijn oogsterkte te meten. Dit hele weekend heb ik gefeest en veel drugs gebruikt. De drugs die ik gebruikt heb zijn sos, lean en 3-MMC. Heeft dit gekke weekend invloed op de uitslag bij de opticien?"
"Lean en wiet."
"Alchohol Tabak Wiet Hasj Xtc Coke 3-MMC"
"Jooo DF-ers, Heeft de regering het wijzigen van de opiumwet op de planning staan, of ziet het er naar uit dat de opiumwet nog een tijd ongewijzigd blijft? Ik hoorde ook dat er een plan was om in plaats van specifieke drugs te verbieden, bepaalde grondstoffen te verbieden die in veel drugs zit, zodat het ontwikkelen van een RC moeilijker wordt? Klopt dit en wat voor soorten drugs worden hierdoor illegaal? Alle informatie hierover is welkom! Dan kan ik mij voorbereiden op eventuele aanpassingen in de wet en grote inkopen doen van RC’s voordat ze illegaal worden. Rustiggg, Baap"
"acht.zes zei: Dus lijkt me dat we nog niet massaal hoeven te gaan hamsteren. Sowieso zullen we eerst moeten weten welke RC's er zullen gaan wegvallen zodat we weten welke RC's er gehamsterd zullen moeten worde Klik om te vergroten... Op het moment dat de wetswijziging eraan komt, is er meestal toch nog een periode voor die wet daadwerkelijk van kracht is? Gaan ze net als bij de illegalisering van paddo’s verkoop nog een kleine periode (volgens mij was dit een maandje) verkoop dogen zodat producten hun spul nog kwijt kunnen? acht.zes zei: Ik denk dat de regering momenteel eerst andere prioriteiten heeft en dat het nog wel even gaat duren voor die nieuwe wet er zal gaan komen. Klik om te vergroten... Ik denk dat, op het moment dat de overheid over de juiste informatie beschikt over de manier hoe veel RC’s illegaal worden (bepaalde grondstoffen, waar nu veel onderzoek naar is, waarmee veel drugs gemaakt wordt) deze wet er meteen door is. Een klein gaatje in de agenda en de juiste informatie waar nu onderzoek naar wordt gedaan, en de wet is er doorheen. Het balletje ligt daarom nog bij de wetenschap, die hier druk mee bezig zijn En als ze verdwijnen, zullen er uiteindelijk toch wel weer nieuwe RC’s komen. Maar ik ga natuurlijk ook een grote inkoop doen🤪"
"KropSla zei: Je mag je geld ook aan mij geven. Ik zal het dan middels een speciale eeuwenoude origamitraditie vouwen en dan neerleggen op de open heide onder het licht van de volle maan, terwijl ik in mijn blote reet er meerdere rondjes omheen dans (alvorens ik het gewoon weer ontvouw en uitgeef bij de dealer). Deze methode is ongeveer net zo effectief en bewezen als het laten zuiveren van je vaccinatie door een homeopaat. Klik om te vergroten... Hahaha mijn visie hierover hebben we dan gemeen. Ik geloof ook niet in die onzin maar toch werd het mij aangeraden en verteld dat het bij menig mensen helpt. Ik zelf vind het eigenlijk een beetje een vaag verhaal, hoe zou door middel van ´speciale´ drankjes je lichaam gezuiverd worden van een vaccinatie die ik heel lang geleden heb gehad."
"Thuis 20:00-5:00 Man 192 cm 90 kg Start dosis: 1 hele à 150 mg 2 x bijpakken om de 3 uur = 2 x1/3 à 50 mg Totaal 250mg = 2.78 mg per kilo Terwijl ik dit schrijf kom ik erachter dat ik echt veeel te veel neem hahaha..."