Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: dichtstbijzijnde coffeeshop vanuit Gent (BE) + "zwakke w hoi om vooral high te worden raad ik je de duurdere soorten aan zoals amnesia haze bv , de meeste haze is sativa en daar ga je dus high van worden ipv stoned. Wel nadeel dat dit vrij sterke weed is . Je kan ook gewoon gruis in de shop halen , dat is meestal de goedkoopste weed van 5of 6 euro. Ik kan je helaas niet helpen met je eerste vraag aangezien iuk van limburg ben en sittard voor mij het kortse is ."
"Ik ben vorige week een 4 tal keer naar maastricht gereden in de shops die nog open waren ( eerst fanta en heaven , daarna enkel heaven ) mochten we als belgen binnen zonder probleem hebben wel maar elk 3 gram genomen aangezien dit een nieuwe wet is"
"Voor de mensen die normaal naar maastricht gingen is Sittard nu de korst optie"
"voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen in sittard in de relax wel nog"
"Jovanovic zei: BONGHIT zei: voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen in sittard in de relax wel nog Klik om te vergroten... zievereir Klik om te vergroten... wat lul jij nou man ? weet jij het mischien beter ?"
"nou wat kom jij hier nu doodleuk aan met een artikel van maanden geleden als er 1 zeveraar is ben jij het wel ik weet uit ervaring dat je in maastricht en geleen niet meer binnen komt als belg in sittard in de skunk en de relax nog wel"
"Allen voor de grensgemeenten heb je nederlands id nodig behalve sittard"
"Van waar ben je ? Sittard kun je binnen zonder pasjescontrole"
"hoi beste dfers snel vraagje : zijn de shops morgen open op 2-05-14? Of werken ze dan niet? Want morgen is er best veel gesloten dank bij voorbaat en oja zijn de ticketbalies aan station open morgen?"
"Beste DF ers Na Maastricht gaat nu ook sittard de wietpas invoeren Buitenlanders gaan steeds verder en verder Nederland moeten intrekken om wiet te kopen Weet iemand toevallig of deze shops daar niet zwaar onder lijden ? aangezien (ruwe schatting) 70% van hun klanten buitenlanders zijn . En nog een vraagje : waar kan je als buitenlander wel nog binnen ? en is het kortste gelegen bij Sittard ?"