#1
hoi beste dfers
snel vraagje : zijn de shops morgen open op 2-05-14?
Of werken ze dan niet? Want morgen is er best veel gesloten
dank bij voorbaat
en oja zijn de ticketbalies aan station open morgen?
snel vraagje : zijn de shops morgen open op 2-05-14?
Of werken ze dan niet? Want morgen is er best veel gesloten
dank bij voorbaat
en oja zijn de ticketbalies aan station open morgen?